6:e januari 2009

Goder afton!

Tisdag. Näst sista dagen på jullovet,2009 höll jag på att skriva,men nej,just det-inte alls!
Jullov igen om 11 månader för sjutton gubbar, så häng inte läpp!

Är så himla trött och orkeslöst,sover en massa men är ändå inte pigg.
Lite Januaridepp/trött kanske?
Men snart vänder det (om det inte redan har gjort det!?)

Längtar faktiskt lite till skolan!..Kalla mig knas..
Åh är trött på förkylningen som är mycket bättre,men inte riktigt vill försvinna...
Kliattack i näsan, men det går inte att nysa. Tårarna kommer,paniiko.
Öron och ögon är fortfarande inte som de ska. Halsen är nästan bra.



Blev en sväng till IKEA med mammi innan. Lite smått o gott med oss hem. 
Åh pizzaslice+glass i magen. 
Piffar upp rummet lite. Små detaljer som gör stor skillnad.
Ljuslyktor,murgröna,mina egna bilder som konst.
En sväng runt morbrors hus för att bl.a. hämta min kavaj
som nu är perfaperfekto lång och oversizad. Tack!
Love it,den kommer definitivt att användas flitigt!

Nu så ska vi kolla på Björn Gustafsson. Bäst i alla lägen. Åh självklart en humörhöjare.
Nästan lika bra som en godispåse,i alla dess former..Roligt,uppiggande,sött..You name it ^_^

Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! , jag håller verkligen med dig om filmen !.. tack så jättemycket. du själv har också en riktigt fin blogg :)

2009-01-07 @ 00:28:57
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se