Second thursday

Woppa,så var klockan sådär mycket igen...
Första skoldagen efter lovet och över halva skolan vandrade runt som zoombies
med blåa ringar under ögonen,jag var definitivt en av dem.
Låg och vred och vände på mig huur länge som helst igårkväll.Riktigt jobbigt.
Kände mig halvt död i morse, men hör och häpna jag kom upp och iväg till bussen, i tid.

Lagom mjukstart i skolan med endast två lektioner.
Slutade vid 12.
Käkade mat och snattade massa pepparkakor i matsalen
innan jag stack/halkade iväg i den äckliga snöstormen till pappas firma.
Satte mig vid datorn och drack té i en timme ungefär tills Sara slutade.


"Moi idag, wow-"nästan" en dagens outfit"


"Ser ut som en bitchig mupp med trötta ögon-men så är ej fallet,kanske det sistnämnda dock."

Sedan stack vi in till stan, för att åka skridskor vid byttan hade vi först tänkt.
Men det var inte en kotte där och vi kom oss inte för att gå in o fråga om skridskor så vi flummande runt på egen hand, utan skridskor på fötterna. Lika bra det kanske.

Men vi Ska åka skridskor,någon dag snart.
Jag har inte åkt skridskor på över 2 år, måste ju se om jag kommer ihåg hur man gör iallafall!..
Hamnade tillslut på S(kaffe)riet där vi placerade oss vid ett fönsterbord
-glodde på folk,snackade och drack varm choklad med grädde. Mm,livskvalité på hög nivå!..^^,

Sara åkte hem och jag mötte upp en annan brutta,nämligen min kära favvokaka/Coockie.
Egentligen döpt till Karin.
Blev en rejäl svängom på stan med det flickebarnet och det tackar jag för.
Hon är go som få.

Fredag imorgon,galet.
Men skönt. Inte allt för allert på skolan.
Lite sovismorgon imorgon, ska somna innan halv 1 inatt med hade jag tänkt...


"På tal om ingentin:har stylat om min "översängenhylla"
-med egna foton,en murgröna och nya ljuslyktor-tada"

Så bäst att dra sig!
Hörs charmbollar små!
Hoppas ni får en fin dag imon.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se