Theodor

                

Detta inlägget tillägnas världens sötaste och underbaraste systerson.
Bilden här ovan togs igår-bubben var nyårsklädd och stilig som få. Med väst,finbyxor och vax i håret.
Det finns inget som kan göra en gladare än att möta det där änglaansiktet.
Du är bäst charmtroll!

Dagen,årets första dag
-
har endast har spenderats inomhus
- för att låta de elaka små baciluskerna lämna kroppen i lugn och ro-så snabbt som möjligt..
Gång på gång har en liten sötnos som precis blivit "Pippi-frälst" kommit inspringande i mitt rum och hojtat
 "BIBBI!"  "BIBBI!"
Har nu sett/hört det mesta av "Pippi på rymmen" 5 gånger på 2 dagar, måste vara ett nytt rekord!..
Har hunnit med lite SATC,Twilight,pianospelande,grötätande och lite annat idag också..

Nu så sitter det lilla bustrollet ute i köket och ropar "JAJAAA!" "JAJAAA!"
-mitt nya smeknamn som jag har gått under de senaste dagarna. Haha,charmbollen lilla. Bäst att lyda order.
Megadelicious räktrålare väntar! Mums! (Dessvärre känner jag ingen smak, nedrans smaklökar...) Men iallafall.

Kommentarer
Postat av: bella

Tack!

är du fortfarande i stockholm? :)

2009-01-01 @ 18:12:57
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Mindy

Söt bild på killen :)

2009-01-01 @ 18:36:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, känner igen den där pippi-fasen. mina minsta kusiner kom precis ur den^^ Theodor är söööt!

2009-01-01 @ 22:32:55
URL: http://elinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se