Weekend

Tjollahopp! Tänka sig att det är fredag, crazyness.
Snö ute igen, kallt som i en iglo och jag orkar inte frysa. Tårna dör gång på gång.
Skoldagen gick lätt som en plätt med sv,italienska o matte.
Nostalgisnack i matsalen med bruttsen, en liten "resumé" om våra 5 månader tillsammans
Slutade vid 14,tog bussen hem...

Chilledill framför tv:n och mat i magen.
Om cirkus 45 minuter ska jag halka ut i kylan igen.
Uäh, men målet är värt det.
 Ska nämligen slagga med mina tvillingar,för första gången på ETT HALVÅR!
Förr om åren sov vi över Minst en gång i veckan...

Ska bli jättetrefligt.
Åh imorgonkväll så vankas det partajALIAStjejmiddag hos Hilda.
Kalaskul!

Nu så ska jag göra mig iordning, hoppas ni får en jättemysig fredag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se