I´ll be okay

Tjollahejs & godkväll! (ser man på,ngn försöker va duktig o blogga)

Vad jag har garvat denna dag!..
Trots att jag vid flera tillfällen varit påväg att blåsa bort i regn/SNÖ(!!)
Men det är lätt att se det komiska i det mesta,om man bara vill!

Började denna dagen på det skönaste tänkbara sätt.
Genom att få ansiktsmassage (har massage som individuellt val)
Så gudomligt, farligt skönt. Låg på en fet fluffig kudde på massagesängen
i närmare en halvtimme och var 2 sekunder från att somna
när en flicka vid namn Jennie viskade "Ska vi byta nu?!"
Åhå,jag ångrar inte att jag valde massage en sekund, förstår ni va?!

Annars då..
Är det skönare än någonsin att sova om mornarna.
Det är mörkare än på längelänge om kvällarna.
Kallare,gråare,tröttare,tråkigare & en MASSA i skolan på samma gång.
Så att inte falla dit i "trött/depp-hetsfällan" är svårt.
Men jag gör mitt bästa för att hålla skenet uppe
-
har gått på någon slags grönblaskig energidryck
 (5:- på Maxi) de senaste dagarna,åh TJOHEJ vilken grej!
Jag har varit glädjekickan herself!


"Akta bitchblicken-den dödar brutalt!!"

Idag har jag skrattat åt blåsten,skrattat åt problemen..
Till och med suttit och gjort ett läxförhör i Italienska med ett léende på läpparna
(trots att det inte gick någe vidare) Då kan ni förstå..
Att jag kör på stylen "Allt blir vad du gör det till"
FAN vad nöjd jag blir när jag inser hur bra jag är på att tänka så.
Julia är min solstråle numero uno också, om ni ville veta?!

Igår såg jag "Bröllopsfotografen" med mojjan på bio,riktigt bra och speciell
(inte så märkligt när det är samma regissör som till "Smala Sussie" iofs va?)

Åh snart blir det mer bio.(perfekt i dessa höst-tider)
Idag släpptes nämligen biljetterna till Twilight uppföljaren "New Moon"
Några få timmar efter släppet var det slutsålt på premiärdagen.
Men den 21:a November klockan 19:30 (?) är det SP08F-brudar i halva biosalongen må ni tro.
Som vi har längtat (haha,känner mig som ett besatt Twilightfan på 12 bast)





Nu..har jag nyss ätit mig proppmätt på Thai-nudlar (sånna man köper utanför City Gross) och...
det är dags för mig att skriva en tolkning av en låttext..uppskjutet till sista sekund som vanligt
*hrm* men ska använda min livliga fantasi och få ihop något vettigt (och djupt) om en låt som jag kan stå och snacka om inför klassen i ungefär 5 minuter imorgon..Sånt brukar väl jag va bra på?!

Jaa,såklart,kom igen nu Jossegirl, gör´t nu,du kan!
Åh vetni!? Vi hörs- Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se