we´re such delicate

Hola,ciao,ciao hallå babes!

Lördageftermiddag,trött men glad
efter att ha avklarat de sju första dagarna på andra året på gymnasiet.
Har inte riktigt kommit in i allt ännu, åh att stiga upp på mornarna är fortfarande värst.
(haha, vaknade av väckarklockan imorse vid halv 7 och var heelt inställd på att det var skola, efter massa snoozande så flög jag upp 10 över sju (ganska försovad) och skrek de mest fula svärord man kan tänka sig innan det slog mig att "Juste..lugn nu Josse,lugn- det är LÖRDAG,ååhhhh"

La mig i sängen och somnade om bums,med ett nöjt léende på läpparna..
Skolan känns annars väldigt bra, så himla mycket nya,roliga kurser som får mig att faktiskt se fram emot skoldagarna, mer än tidigare åtminstone.

Den här terminen ska jag t.ex få ägna mig åt att lära mig att utföra/få riktig friskvårdsmassage i form av helkroppsmassage, två mornar i veckan!
Fotografisk bild,textkommunikation och muntlig kommunikation är andra ämnen som står på schemat.
Åh visst är det sådana grejer som jag verkligen Älskar, min passion här i livet.

Att få kommunicera,prata inför folk,skriva och inte minst Fota en massa i skolan
,känns faktiskt som den ideala skoldrömmen
SMACK on that!

Resten känns ganska hård,men jag ska klara det,som alltid med ett léende på läpparna.
Jag mår bra. Men mardrömmar som förföljer en gör min insane ibland.Men jag tar allt med ro.
Jag har blivit starkare än så!..Jag vet nu att allt alltid löser sig.

Nu så ska jag skutta i duschen!!
Ska se inglorious bastards med Ida och Jennie kl. 18.

Blir kalas och mys!Jag är taggad på fest på torsdag,insparkspaardi.

OCH jag har köpt världens underbaraste högtalare  till datorn,så, I´m high on music
och SHITvad jag måste skynda mig nu,ayay!..

Jag som är söligast och alltid drömmer mig bort i duschen,ÄTTAN.

Ha en finfin kvälll!♥


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

göttgött:D:D

ses imorgon! <3

2009-09-06 @ 15:22:53
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Madde

Svara på dagens läsarfråga i mitt senaste inlägg! Kramar

2009-09-08 @ 15:29:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ? ^^

2009-09-08 @ 17:42:46
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

sv: åh, jag kunde ju tydligen inte ikväll :( vi ska på middag! fan asså, men ni får ha det så kul, vi får ha flera lan:) <3!

2009-09-12 @ 14:40:45
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se