Give me my time

Är så trött på att inte orka stå emot!.. Jag borde vara starkare men ibland är det svårt!.. Nä orkar inte med nått deeptalk ikväll men känner mej sissodär just nu!... I'm going down, NOOOOO!!!.. : (

En ganska jobbig dag i skolan. Denna veckan har kännts som den längsta veckan någonsin, jag skojar inte!.. '
Helt sjuuuukt lång har den känns och det känns som att det är månader sedan jag kom hem från Kreta!
Kan inte fatta att det BARA är exakt en vecka sedan jag kom hem IDAG!.. Tiden står stilla när skolan har börjat!..
Bara att vänja sej!... :P

Var då som sagt ( om du kollade förra inlägget?) hos Emma efter skolan igår med Karin. Kolla på Simpson filmen ( GREAT!;D ) blev skjutna och knivstuckna av Emmas lillebror Hugo Ô.o , käka mat o satt vid datorn..
Hade lite missförstånd med mammasen om när hon skulle hämta oss o hade typ allmänt PMS!. ;Sssssss
Men det var 3-vligt iaf!.. Sen var karin här ett tag, förhörde eng.glosorna till imon o kollade lite på tv!


Idag var jag också bara trött, trött ,trött och åter trött  på allt o alla , kunde inte rå för det! Men ja hatar att känna så.. Känns som att allt och alla är emot än, att man inte är värd något osv. FAN bort med dom där jävla skitkänslorna!!. NUUU ;Sss

Efter skolan ( fick sluta en halvtimme tidigare från Franskan med nya läraren Ylva ( verkar asnajs!..:) hade idrott innan med men ja var inte med eftersom jag fortfarande är FUCKING förkyld!.. :SS Har börjat vänja mej dock... Så ja, Karin, Emma ( vilka brutts som var "sjuka".. ;O ) åh Maja.P fick göra lite barnarbete ( inbjudningar till typ 1000 skolor till skoldm!..;Sss) 

Men vi var ett bra team så vi hann se på över halva idrotten!..

Jag och Karin steg in i min hall PRICK halv 3. Hade köpt munkar i Läckebyaffen ( 3 för 12 (!) ) som vi käka o så kolla vi på favvoavsnitten från OC säsong ett  ;*D   Sen så la vi in alla låtar från Karins mp3 på min dator!!..=D

Sen så käka vi o så drog vi till Kakan. Kollade på Maids in Manhattan (heelt Okeej!..;P ) i hennes "nya" giganto rum o giganto säng ( Marrans gamla!..:P ) Han går ju på skola i Sthlm nu!.. Filmen var slut vid 8 o då blev det puss och goodbye för Karin skulle kolla på en dokumentär om David Beckan ( Maja Q som ringde o "tipsa" ) och jag ville gärna hem till Top Model!..:P

Sen så har ja o brossan vart själva hemma ikväll
( mamma o pappa är på nån fest hos nått företag, med modevisning av Kalmar FF spelare m.m. xP )


Just nu är dokumentären" Diana- Ögonvittnen i tunneln" på tv:n , såg första dokumentären i tisdags men de är bara deprimerande så ja orkar inte, räcker att de står på i bakrunden!...;/ Fan vilket hemskt öde... Åh imon är det 10 år sedan prinsessan dog!.. Eftersom man var så pass liten när det hände så hade ja faktiskt ingen koll alls på de innan dokumentären i tisdags!..

Jaojao. Ska fixa lite grejer nu ( kortet till Christian, skicka fler bilder till mammas mail?m.m.) Åker  ju till Systeryster och Theodooor ÄLSKLINGEN som ja saknar så ja börjar gråta IMOOOOON!! :D:D :D


Fy attans va gött o mp3:n är nyladdad med både nya batteri och låtar
( likaså är jag efter en natts sömn, önskar jag!... Min energi är redan på botten liksom och det är KATASTROF!..)
Borde vara piggare nu efter en veckas sol och bad ju men det känns ju så huimla länge sen!.. :O  Crazy jag är knäpp o har knäpp tidsuppfattning!... Men jag kan om jag vill jag kan allt om ja bara vill , orkar och vågar!


           Ta hand om er hörs kanske imon en sväng annars på söndakväll?

På lördag ska jag ju bli Gudmor till Theoänglen!.. :')

                 xoxo & godnatt / Moster Jurran : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se