Hurra

Min älskade skinnjacka är återuppfunnen efter över en månad utan att jag har vetat vad den har varit!.. ( LYCKA! )

Hade ju nästan gett upp hoppet om att hitta den men icke, hos min mormors lillebror o hans familj som bor utanför Elmhult har den befunnit sej de senaste 5,6 veckorna!.. Sen den dagen vi hade varit hos sysslingarna nere i Munka-Ljungby o stannade till i Långaskog för att hämta mormor som vart där på besök i en vecka...
Var typ 100 på att ja hade lämnat den i bilen när vi var där men antagligen inte!... Det hängde typ 20 jäckor över så..

Men men glad som bara den blev jag ju såklart, har fasen mått dåligt över att den har varit borta, gått runt i massa affärer o frågat ( trodde ju att ja glömt den i nått provrum..!..) Långaskog fanns dock alltid i bakhuvudet...
Men hade ju tillochmed börjat spana efter nya skinnjackor!... Tur att jag inte hann köpa någon ny ju!.. För min skinnjacka rockar alla fjortiskopior hårt !.. ;P


image37 jag med älskade skinnjacka i Sthlm i vintras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se