Mina nyaste inköp...




                                 

Mina nya dojjs som ja köpte idag, verkligen ett impulsköp men jag gillar dom verkligen!.. : ) <3 Behövde verkligen nått o "pigga" upp mej med med tanke på att min skinnjacka är borta...; /


     

Jahupp, här ligger mina tre nyaste inköp av kläder som jag köpte igår när jag var på stan med Emma.
En tunika & en stickad kofta från Gina 350 kr sammanlagt och en stickad klänning från Vero Moda
-
ordinarie pris 299 ,halva reapriset sen hade sömmen gått upp en liiiiten bit i ena ärmen så jag fick den för överkomliga 99 kr!..

Åh här ser ni också min  Kreta-packning, så ser den ut hittils!... : ) 
 
 

Puss!..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se