Sista natten...


Hej hej, ♥ har precis "tryckt" i mej en apelsin, mm gott o på nått konstigt sätt får jag julkänslor så fort jag känner doften av apelsin!.. Hmm gott är det iallafall och fullproppat med C-vitaminer som jag verkligen behöver nu!...

Jaha var ju inne på en drop-in läkarmottagning i stan innan och bad dom kolla upp min hals..Läkaren stoppade ner en träpinne jättelångt ner i min hals, de gjorde lite ont faktiskt..:( Men de visade sej iaf att jag INTE hade halsfluss, men min hals var rejält röd.. Han slrev iallafall ut ett recept så vi kan ha med pencilin om ifall att jag skulle bli sämre,
(hoppas inte, hoppas INTE!.. )

Ska ganska så snart gå o lägga mej... Upp o duscha o packa ner de sista sen vid luchtid nån gång åker vi in till mammas jobb för hon behöver fixa lite grejer sen vid 4-tiden ungefär? bär det av mot Kalmar flygplats.. Klockan 5 lyfter planet... 3 h senare är vi framme på Kreta... Wihoooo kan inte riktigt fatta det !! :D Har längtat såå länge!!

Ska ta hundratals bilder och några kommer jag säkert att dela med mig av här och förmodligen även på min bilddagbok JosBfine !!

Så sista natten i min säng, i vårt hus & i Sverige!!! För en vecka framöver... Ska njutas!! :' D Men älskar hotell och tänk va skönt att ha 100 m. till stranden... Loveli ♥ Längtar verkligen nu!!..Åh frisk de ska ja bli FORT! :D

Hörs kanske en sväng imon annars så får jag säga att vi hörs sen när jag kommer hem så med en massa roliga uppdateringar och ny inspiration... : )

TA HAND OM ER & HA DET FINAST!!

PUSS&GODNATT ♥ Josefine




image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se