the first monday..

Jahapp denna dagen var då den första måndagen med 9D, den första måndagen denna terminen.
Har insett att måndagarna inte är att leka med ( även fast vi gör det ändå..? ^^ )

Baara jobbigt lektioner och en lååång dag. Biologi,Samhällsekonomi>.<, Mat, Teknik, Apt , Svenska och sist men inte minst när man är som tröttast och mest orkeslös MATEMATIK, weeei vilken favvodag måndagar kommer va!..

Gaah >.< Men men vill du höra två positiva saker istället för mitt gnäll?.. Här kommer de...

1. Tekniken var inställd idag så vi fick över 2 h (!) håltimme!.. ;D

2. JAG ÖVERLEVDE MIN FÖRSTA MÅNDAG I SKOLAN!!...
 Bara 4 dagar kvar sen drar man till Sthlm o så blire fetferre! :D


Sovmorron imon med. Gutt like hell!.... Inte så lång dock men varenda extra sekund är ju guld värd för morgontrötta mig!... : )

På  den låånga hålisen ida gick ja ,emma, hilda & maja q med robin hem för han bor precis vid skolan o de,
Värsta pimpen som Hilda sa  kommer hem med massa brudar!.. ; D 
 men men de var trevligt o vi blev presenterade för hans gölliga hund.
Åh där kom "Dagens"..

Robin: Titta han har snea pungkulor!!..
Vi: HAHA....
Emma: Vad heter han eller vänta det kanske är en hon?!...
Vi : HAHAHA Emma , vi har precis snackat om hans pungkulor,....
Emma: GAAH men guuud va dum ja ääääär HAHAHA.... osv..

^__^




Sen gick ja emma,maja o hilda till netto o köpte glass... När vi gick in på netto mötte vi självaste BB-Jessica o hennes spanjor till man.. Fet som en ladgårdsvägg var hon kan ja säga och magtröja hade hon som verkligen "framhävde" hennes gigantiska bebismage som var full av tatueringar o så syntes ju hennes "klassiska" Barbie-tatuering i svanken ganska väl också.. :P  Jäjä inte första gången man sett henne precis, hon bor ju i Kalmar.. Men har inte sett henne med gravidmage innan..  Jaja bara att hoppas att hon blir en bra mamma, man kan ju inte annat än undra hur mogen mamma hon kommer att bli!?...  ;s Wellwell
Glassen var good , majsan bjöd!.. Åh Hildisen!.. ;D

Sen låna Karin 50 spänn av mej till bussen hem " för hon skulle inte komma hem annars och jag hade inget mindre Ô.o" Faaan tana om hon inte har med dom imon alltså, ja är inte såå rik.. ;ss :P

Gick "halvvägs" in till stan efter skolan, ( kvart i 4 typ.. ) Så efter en låång bit pallade ja inte mer, eller mina fötter rättare sagt som var klädda i mina nya snygga kilklacksskor dagen till ära ( bilder kommer!.. )  Satte mej i en busshållplats o oj där satt ju min gamla klasskompis Rebecca Nämen Hej!.. :D     Hon skulle åka till sin kille i Lindsdal, minsann!:. Så fick mej en liten pratstund med henne ( läänge sen.. ) till hennes buss kom o strax där efter kom mamma med superbilen WAU.. ;P

så åkte vi till stan, Albrekts Guld å köpte en doppresent från mej till Theodor. Blev en fin berlock+halsband med hans stjärntecken ( Vädur.. ) Så fint så.. ! Var minst 25% rea i hela affären också så de blev två örhängen o mamma köpte ett halsband. Allt detta+presenten då gick ihop på mindre än 200 spänn!.. (dagens klipp;D )

Wellwell, när ja kom hem gick ja i duschen, typ desperat att få "tvätta bort överskottsfärgen" i mitt hår.. Fan ja är SVARTHÅRIG nu minsann, nästan!... Skulle ju bara blitt mörkbrunt men hoppas de "bleknar" lite efter några tvättar!... Alla i skolan sa ju att ja passade jättebra i det o så men nja ja vet inte ja.. Antar att det är en vanesak, Ja är bara ovan ju!...

Näj hade tänkt o komma lite tidigare i säng idag, mitt gröna té är redan uppdrucker, jag har sett 2 oc avsnitt o tagit en kvällsdusch, har  även en fläta i håret för att få lite "vågigt" hår tills imon!.. Så ja mina "kvällsrutiner" är redan avklarade. Bara bissingarna o sängen som väntar alltså!... 


PUSSCIAO <3 Ha en fin dag.   : )                                        Sov gott o vakna torrt förresten!.. ;))



                                                         image36  
nu saknar jag nästan mitt gamla hår ju, antar att jag känner annorlunda om någon dag, hoppas det iallafall!.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se