Tonåring, nejtack!

Är så fucking sepetrött- ( ursäkta mina uttryck men jag orkar bara inte bry mej!.. ) på alla som bara snackar massa skit, kränker ner andra människor för att må "bättre" själva för dom är så jävla osäkra på sej själva, gör sej roliga på andras bekostnad, sprider falska rykten, osv osv osv. Jag orkar verkligen inte med det!... So what, bara för att ni mår dåligt så måste ni få andra att må ännu dåligare, jag har aldrig förstått mej på de där what´s the deal liksom!?, "Alla" osäkra följer bara mängden, gör allt för att passa in och vara coola... Såå jäkla fel men jag förstår att det är svårt, att man kan vara rädd för att vara annorlunda o så . Ja vet att de kommer "växa bort" på dom flesta men när man själv inte är sån och själv kan bli ett offer blir man bara arg, Det suger att vara tonåring. Åh det suger med vänner som sviker, snackar skit, inte accepterar en för den man är, stöttar när man behöver dom mest, bara små värdsliga ord kan SÅRA djupt, att man inte bara akn fatta det.! Människor är elaka och särskilt TJEJER i den här fkn åldern!.. Det var bara det ja ville få ur mej!... Hur man än gör blir det ändå bara fel, alla hittar alltid något fel och man duger aldrig som den man är!.. Men. " JAG LÅTER INTE ANDRA MÄNNISKOR PÅVERKA HUR JAG SKA MÅ! " Då kan ja lika gärna ge upp!.. Jag är jag och jag gillar mej själv!.

Jag vet att ja är jävligt mkt bättre på mkt o snyggare än grymt många andra åh de står ja för åh skiter i om ni tkr nått annat för ja vet att ni är sååå mkt svagare & ja såå mkt starkare!..

Vad är en riktig vän är vet jag inte riktigt, men INGEN ÄR PERFEKT, INGEN VÄN ÄR PERFEKT.. Så är det bara.. Men vänner som snackar skit om än är ingen vän, NÄVÖR!.. Åh sluta säga saker o bara svika FFS!!!!! :Ss
åh ja veeet att jag gör många fel också jag veet att jag inte heller är perfekt men jag skulle aldrig kränka en annan människa för att själv må bra!.

LIFE IS A HARD BITCH!. Gråt, tyck synd om dej själv o gräv ner dej i självömkan,skär dig i armarna eller följ strömmen..gör det, gå ut på helgerna ( åh häng med dom "coola" som egentligen bara är lika osäkra som du) sup dej full som ett as för att "glömma" spy i buske o må skit dan efter ( skryt gärna om det också!.) börja röka ( för det är ju såå jävla coolt och moget!.. ) strula med så många du kan på en kväll, knulla runt? om dom inte ens vet ditt namn, spelar roll?´Det är status,vafan känslor finns inte!..Killar är kåta och du kan ju inte ljuga om att du inte är oskuld, fan va töntigt! Kärlek, vaddå?.. Klä dej i kortkort, blondera håret, tryck upp pattarna och använd fem lager för mycket smink.. Så har du ju sett att dom andra som beter sig lika dant ser ut!.Gör dej till som fan, skrik och käfa emot lärarna & skit i skolan, skit i allt som spelar någon roll o ja lovar: Du har lyckats! Du är inte unik längre, du gör som dom andra, du har blivit en ÄKTA fjortis åh kanske dina kopior till vänner ser upp till dej för ett tag men snart så inser du hur tråkigt, meningslöst & fruktansvärt omoget beteende du har och då kan du ångra dej som fan, Hur lycklig kommer du vara i längden och hur bra kommer du lyckas med jobb om du skiter i skolan, du är beroende av tobak, ett fkn gift, kommer få massa sjukdomar o dö i förtid, kanske inte ens kan få barn, kanske har missuppfattat begrepper Kärlek med sex och så vidare !?.. Sånt skiter du i nu, såklart!
men Vafan du var ju såkallat "cool" i dina kopiors ögon en gång i tiden, mådde du bättre? Hade ditt liv kunnat se annorlunda ut om du inte "gjort som alla andra" vill du dö som en äcklig kopia eller som den du föddes till att vara?
Ja du bestämmer såklart! Men själv tycker jag inte att det är värt det, fy fan jag mår faktiskt riktigt illa av sånna som du, tycker riktigt synd om dej Jag är mej själv istället och om jag blir förväxlad som "fjortis" för att jag har kul gillar att skratta och sminka mej så tar jag inte åt mej för då vet jag att du inte känner mig!


Så till sist VA DEJ SJÄLV för fan, de finns redan för många kopior!..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se