Wonderchild


Är han inte helt sagolikt underbar min systerson så säg!? Fick dom här bilderna av syster idag o nu  längtar ja bara ännu mer tills nästa helg då vi äntligen ska träffas. Han döps nämligen i Sigtuna utanför Sthlm nästa Lördag o ja ska ju bli hans Gudmor!.. : )   Åh vad ja längtar & saknar min sötnos! <3 Åh systeryster med såklart!.. : / Snart två månder sen vi sågs... Har hänt så mkt med älsklingen, han kan äta mat, skrattar , har växt en massa o ser ju helt annorlunda ut... <3


                                       image30                         image31 Kolla in dockansiktet! :' )

                           image32

                                           Gulleponken på semester på Gotland! :'D

                  image33 
Aaao :'D Plutten ikväll när han har käkat banangröt. Vilket enligt Madde har blivit hans nya favvo-rätt, så jaha sist ja träffa honom var det bara mammas bröst som gällde.. Men ponken börjar bli stor o tiderna förändras....för fort!..:/
Ser även att han har införskaffat sig en matchande AIK-haklapp.. Så fräsigt!! ^-^ <3


THEODOR i mitt HJÄRTA. Finns inga ORD i världen som kan beskriva hur glad jag är att du blev till, ett solsken i mörkret en ängel på jorden. Jag kommer alltid att Älska dig och jag ser så fram emot att se dej växa o att få följa resten av mitt liv!  Dagen du föddes är den lyckligaste dagen i mitt liv!..<3  Jag är verkligen den Stoltaste MOSTERN man kan tänka sig!... Du är mitt hopp och mitt ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se