- GOD JUL!

Äntligen så är det J U L A F T O N !!  Kan ni förstå!?... =D

Började dagen med att gosa med lilla Theo, jag läste en julsaga för honom och lekte "Tittut" som är den roligaste leken för tillfället.. ^_^

Sedan när bubben skulle äta gröt så la jag mig och läste några sidor i den sista Harry Potter boken och åt några nygjorda chokladcolor.   Gick senare in i köket för att äta en god julfrukost. =)

Nu så ska jag snart byta myskläderna till "fin"kläder och om ungefär två timmar så åker vi till den vackra staden Sigtuna som ligger utanför Stockholm. Där ska vi vara hos systers sambos föräldrar och fira jul.
Precis som förra året, så mysigt så!  =)


Nu vill jag självklart passa på att önska er en RIKTIGT GOD JUL- Hoppas att eran dag blir underbar!

                   JULKRAMAR I MASSOR FRÅN MEJ TILL ER- ♥

"Bjuder här med på lite julstämning, från min omgivning och synvinkel..."




 
   image136
   image137
  image138
  image139
  image140
 image142
image143
  

          

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Okej, Haft en bra julafton? :)

2007-12-24 @ 20:45:57
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Egoina

fina bilder. god jul:)

2007-12-24 @ 21:23:00
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se