Äntligen Fredag-firas med Prinsesstårta!



Hej hej
Äääntligen är det fredag!!  Grymt skönt, eller vad säger ni!?..
Kort men sjukt intensiv skoldag- stressstress, massa saker som skulle lämnas in i det sista innan betygen sätts i helgen...

Det enda som var roligt var att vi fick tillbaka våra So-prov om Hinduismen.
Jag var sjuukt nära MVG men det var någon liten detalj som fattades så jag fick VG+, typiskt men ändå ganska stolt eftersom det inte var någon i klassen som fick MVG och jag var ändå så nära.

Åh efter skolan tog jag och Maja bussen till Kalmar kommuns inköpskontor och träffade Nasim 
( en muslim som är högt angagerad inom Socialdemokraterna.. )
Vi intervjuade honom ..
 För vi jobbar med "Islam i Sverige" och ville prata med en mulim om hur det är att leva i sverige och så.

Vi ska hålla i den religionslektionen på måndag ( typiskt!! Fjärde helgen i rad som jag inte får koppla bort skolan)
Men sen när det är gjort är ALLT över!!.... Hade vår sista idrottslektion för denna terminen idag också.
Dansade Vals, Bugg & Foxtrot Haha, lite småkul faktiskt... =)
 Nästa vecka så har vi "elevens val" och jag och några ska till Nordic Club ( mitt gym ) och träna Bodypump...=P

Stället där vi träffade Nasim låg precis mittemot mammas och pappas jobb så jag gick såklart hit.


Här bjöds det på rosa, underbart god prinsesstårtaför att fira att det är helg...
                                            image101

Undrar bara vad man ska titta på på tv ikväll nu när Idol är slut och allt?..
 
Någon som har något tips på någon bra film eller något!?..


Ha en superduperskön Fredagskväll nu!..
 
Glöm inte att slappa & stressa ner, det ska iallafall jag göra!..=)

Vi hörs nog senare ikväll.

       Pusshej



Saraälsklingen
- tänker på dig gumman!. Tänk positivt nu, allt känns bättre snart!.. ♥




                                                                                   

                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Hanna

får hoppas det kommer snart :)

2007-12-14 @ 16:33:18
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Anonym

detsamma =)

2007-12-14 @ 17:44:29
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Hanna

jo, man kan ju hoppas ^^
lever på hoppet

2007-12-14 @ 18:09:55
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se