Duscha var det ja...

Som vanligt så fastnar man här, det är inget ovanligt...
Det är snarare en vana,en självklarthet som jag ibland blir så trött på!.Kvällarna bar försvinner!..Hux,Flux-NATT!
 
Varför ska det va så svårt att resa sig upp från denna stol & fälla ner laptop-locket,
varför tar det emot varje gång!?

Antingen har jag blivit totalt besatt av min gamla skruttna dator till vän eller så är det bara så sorgligt att jag alltid är aaaldelles för trött och lat för att flytta på asset..
Åh så kanske jag är för omotoverad,?
Sen så har ju internets värld sååå mycket att erbjuda, möjligheterna tar ju aldrig slut liksom!...

Men jag borde väl för fasen kunna bestämma mig: NU SÅ GÅR JAG HÄR I FRÅN!.
Man säger det, skriver det men ändå är asset som fastklistrat på stolssittsen....Why!?..


Vad tror du?Känner du igen dig, åh har du något tips/botemedel mot denna "datorsjuka" ?!- svar uppskattas!!..

Nu så SKA jag gå i duschen, åh det med bastu!
 ( nej jag ska inte basta,även fast de vorre jäkligt skönt... )

Bye! / J


image93
Ååh jaa, tänk om datorn kunde skriva åt en- man bara sa åt den innan man t.ex gick i duschen -  " Nu så skriver du det här och de här och det här- åh så var allt fixat när man var färdigduschad. Tänk vad mycket tid man skulle spara, så många fler läxor som hade blivit gjorda!.. Jaa - Varför skulle detta vara så omöjligt!?.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!

2007-12-11 @ 20:28:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se