För en sista gång- Glad Lucia..

Det var visst inte det sista avsnittet av "Bonde söker fru" 2007  ;-P

Tur ,för faan vad jag garvar, förlåt jag kan inte rå för det men Fredrik är ju bara föör *hmm* gullig!.. ^_^
Tror tyvärr att Sofia är lite för cool för honom!..
Men nu kommer han ju ha värsta chansen efter att ha varit med i tv.
Han ska nog också hitta en tjej en dag, för jag tror i ärlighetens namn att han skulle passa bättre ihop med en lite mer blyg tjej i hans klass.. För det finns ju många olika människor i vår guds hage som tur är!...
Karl-Petter verkade ju också ha insett att Jessica var fel för honom åh Susannde & Per-Inge & Isabelle & Anders verkade ju verkligen ha hittat tycket för varandra, sa ju det!.. (;

Jaja nog pratat om en dum, dock så söt  dokusåpa, lätt att bli betagen, blir jag ju alltid när det gäller sånt där...

Bilduppgifterna (träsnitt&bokmärke) som jag måste lämna in senast imon är så gott som klara- skönt!
Ska bara plugga in lite engelskaglosor och så- sedan är jag fri inför helgen...nästan...

Kommer nog inte att skriva något mera idag så här med säger jag bara:

Glad Lucia, för en sista gång!  ; D




    image99

Hahaha- Förlåt men jag var bara tvungen!
 Har faktiskt aldrig fått vara Lucia
( förrutom på sex-års när alla flickor var lucior..)
 Så jag bestämde mig för att kröna mig själv till Lucia detta år!..

            ^_^   Sov så gott !!

Kommentarer
Postat av: matilda

söt bild :D

2007-12-13 @ 21:55:44
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se