Godmorgon. 1:a Advent

Hejhej.
Steg nyss upp!. klockan är snart 12 ... Vaknade bara till vid halv 9 när brossan kom in för att säga Hejdå..Jag blev så chockad över att han stog över mig så ja råkade knocka till honom med huvudet!.. Ooops Ô.o Kommer sakna bror måste jag mege!...Nu har jag ingen att bråka om datorn med längre!..
Lite jobbigt att sova bort hela förmiddagarna,
men antar att jag behöver det!.. Ska snart käka frukost, blir nog tomtegröt sedan igår!!..=P

Sedan så måste jag plugga teknik.. TEKNIK av alla ämnen -.- Har prov imon..
Hade glömt boken i skåpet så fick låna Saras fysikbok åh kopiera i vår skrivare igår...
La händerna på kopiatorn i olika tecken, pussmun o massa.. Haha, så kul man kan ha!.. xP

Blir förhopppningsvis en sväng in till stan med, julskyltning och hela balletten ju! =)
Är hemskt sugen att gå på Bio
med!...Vi får se!!..

Första advent är det idag med!..

Magen kurrar, måste käka nu!.
 
Ha en mysig dag!.

        Kram♥

 

Hade förresten 16 unika besökare igår, ett nytt liitet besöksrekord!.
Fortsätt , Fortsätt i dessa takter!! =P

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin första advent:)

2007-12-02 @ 12:51:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sara

är också sjukt sugen på bio, men tyvärr. I have to spend my money on christmaspresents ;D Vi får ta det när ja är klar med julköpen :P Puss,älskling

2007-12-02 @ 15:20:35
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se