Home.

Hej hej.
Ville bara berätta att jag är hemma igen, känns både skönt & lite tråkigt.
Som alltid är det ju svårt att lämna lillbubben och syrran..
Men som tur var kommer dom hit om några få veckor!..=)

Vi lämnade Solna ca tjugo över fyra. Stannade på Donken i Norrköping, var hemma vid halv tio ungefär.
Satt och sjöng med i Peter Jöbacks julskiva, sjukt mäktiga låtar och jag sjöng sjukt högt, kul tidsfördriv!..;D

Var ju som jag berättade i förra inlägget i Solna Centrum i några timmar. Shoppade en hel del på rean.
En jättesnygg kjol+klänning/tunika på JC.
En lång tröja på Gina med texten " Always uniqe, never boring" xP
Åh så ett par gråa strumpbyxor som jag glömde i Maddes Lindexkassa, aja...


Orkar inte skriva något mer idag, lägger in fler  bilder från julen och så imorgon!..

Nu så ska jag lägga mig i sängen och slappa, kanske titta på ett DH avsnitt
( fick ju säsong 2 i julklapp! )
Annars får det bli lite umgänge med Potter.. Mysigt det också!.. ^_^

Hoppas ni har haft en bra dag, i affärerna, hemma, på vägarna hem från släkt & vänner eller var som helst!?
  =)
 
       Godnatt!♥
           

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra torsdag

2007-12-27 @ 09:31:48
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se