Mamma..

...när du är borta, när du inte finns här hos mig så inser jag verkligen hur grymt mycket du betyder!..
Jag menar, nu låter det som att min mamma är död eller något sådant..
( Hon är bara i Sthlm i fyra dagar o passar sitt barnbarn..)
Men ändå, det räcker för att verkligen få mig att förstå hur himla bra hon egentligen är!
Man glömmer ofta det när man har henne hos sig varje dag, bara tar allt hon gör för givet. Man är inte tacksam, vill bara ha mer och mer.. Först när dom inte finns där förstår man vad dom gör för en!
Jag tror verkligen att det är bra att vara ifrån varandra ett tag, så man som jag nu har gjort- tänker efter & inser!

Saknar faktiskt dig nu mamma, Älskar dig mest av alla på hela jordklotet! Tack för allt du har gjort & allt du gör för mig!




   image94

Så ta vara på era mammor, var snälla mot dom, ta dom inte för givet- tänk på allt dom gjort för er
- utan dom hade ni ju inte funnits.

Fast det är svårt att förstå, fast man inte vill tro det så kommer de en dag att inte finnas där längre!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se