Måndag- 2 veckor till julafton!

Halloj!

Exakt 2 veckor till julafton idag, hälp vad tiden springer iväg!..
Skönt med tanke på lovet..
17 dagars ledighet = underbaart & grymt välbehövligt!..=)

Ännu en måndag har passerat,  började med Biologiprov.. Som vanligt fick man smått panik när en massa frågor kom som man inte övat ett jota på eller aa iallafall inte lagt någon energi på attt lära sig...
Men det gick ändå ganska så bra.. Får förhoppningsvis VG..?..

Sedan var det direkt  över,"ingen rast ingen ro", till Svenskaprov..
Oförberätt läsförhörelseprov.
Gick väl bra, var ganska så slut i skallen sedan Bioprovet men ja,
det var inget svårt prov!.

Sen kunde man äntligen pusta ut...Det jobbigaste för veckan var över!..


Resten av dagen:
Teknik
( Jag, Hilda & Emma blev färdiga med vårat vattenkraftverk, hade inget att göra i slutet så vi dränkte ner den i modärn konst i alla regnbågens färger!..Kul!..;P )
Atp ( Flumm med Emma like always..:;D 
Det finns inte många som orkar hålla på som vi alltså..:D ),
So- grupparbete om "Islam i Sverige", ska hålla i en egen lektion..
Matte - fick reda på det oförberädda provet från förra veckan
 " Var tre poäng från VG "
Lite jobb o mycket snack.. Min & Emmas melodi...
Shit ,den där mattelektionen är verkligen onödig, det är OMÖJLIGT att koncentrera sig!.

Sedan var det mörkt ute, lika mörkt som när man begav sig till skolan- hate it!..

Åkte bussen hem, var tröött...Är fortfarande..
Som alla måndagar men då brukar det positiva vara att man har sovmogon nästa dag...
Men inte denna tisdagen, för vi ska ha sovis på torsdag i stället då det är Lucia. ; /

Det är iallafall Desperate Housewives imorgon, säsongsavslutning!! 
Hoppas det kommer tillbaka snart!!?

Snart så ska jag och pappsi käka Mozarellapizza, min favvo!.. image87 Mums!.=)

Senare blir det lite franskaplugg..Åh måste trixa lite med bilden...
Mycket som ska vara färdigt nu med tanke på att betygen sätts den här veckan! = /

Imorgon drar jag iallafall in till gymmet efter skolan
- Denna veckan SKA varken bussen vara försenad och jag ska INTE glömma träningsväskan(!!!)
Om det jävlar sig denna veckan också så är det någon förbannelse över den dagen-
då är det bara inte meningen att jag ska träna på tisdagar!...
Tanken är iallafall att jag ska gå på ett  Body Balance pass vid halv fem- underbart är det!!.

            image88
Om jag är på humör så solar jag tjugo minuter efter också.

         Mmm, nu luktar det pizza i hela köket och magen kurrar- Perfekt kombo!..

 Yes nu ringer klockan-       BYEBYE ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se