Måndag- Jag kan inte förstå...

.. att det bara är EN ynka vecka kvar till självaste Julafton.
 Det har inte riktigt fastnat i min hjärna än, jag menar , var finns julstämningen ? Jag har inte hittat den än iallafall..

Hade jättesvårt att somna igårkväll, låg o vred o vände på mig timme in och timme ut.
Tände lampan för att läsa lite i Potterboken.. Ögonen var för trötta för att läsa men ändå kunde jag inte somna...
Sov förmodligen för länge förgående dag..  Om jag får gissa så tror jag att jag somnade vid 1, halv 2 någongång..

Så ja, ni kan ju gissa vad det resulterade i..
Jag som behöver myycket sömn för att huvud taget  fungera någorlunda. Jag var rent ut sagt Dödstrött idag, jag överdriver inte när jag säger att jag vid vissa tillfällen fick tvinga mig själv att ha ögonen öppna. Usch..

Men jag stod ut och mitt & companis islamlektion blev framskjuten till torsdag, tack J.
Fick också tillbaka Biologiprovet- VG, fick veta att jag får VG i bild med- skönt!..G i teknik- förvånad? Nej! ^^

Nu så ska jag slänga i mig lite mat sedan om en timme ungefär så ska jag åka in till stan igen med saras pappa.
Jag & Sara ska nämligen gå och se Guldkompassen.
Ska bli gryymt mysigt att gå på bio, har ju varit sugen på det så länge så jag vet inte vad!.. =P

Har hört att den är bra, hoppas att det stämmer. Brukar ju gilla fantasyfilmer/böcker så ja, det blir nog finemang!.

               Måste dra, Ciao ♥ Josse

Hörs nog sedan när jag kommer hem från bion. =)



                                                image116


Kommentarer
Postat av: Olessia

svar: Ja visst är det härligt. HAHAHA ingen fara ;) bara trevligt och läsa.

2007-12-17 @ 17:23:49
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Karin

gillade du den?:)

2007-12-17 @ 19:56:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

kan inte heller fatta att det bara är 7 ynka dar kvar till julafton

2007-12-17 @ 22:32:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se