Min önskelista till jul.

       image83


Vet att jag absolut inte kommer få allt- önskar mig lite annat förrutom detta- Men önska kan man ju alltid göra!..

1.iPod nano (4GB -ROSA! )
  2.Make-upstores foundation ( bästbäst!.)
  3.Klockhalsband
  4.PENGAR ( kan man aldrig få för mkt av.xp
  5.Kläder ( inte just dom på bilden!..)
  6.The sims djurliv.. ( parantes, inget viktigt!..)
  7.OC- season 4.
 ( Har man alla andra så bör man väl även ha den sista- även fast den inte är lika bra som de andra...)
  8.Desperate Housewives- season 3 (& 2 vet ja redan att jag kmr få...=P )
  9.Singstar..
 10.Pirates of the Caribbean- Vid världens ände.
 ( Såg ju prämiären som var mitt i natten- "konstigt" nog så är  det   mesta ett ända töcken..  filmen slutade vid kl 3  på natten och det var mitt i skolveckan ..) =D
 11. A Walk to remember. ( Älskar sånna där romatiska snyftfilmer- har alltid velat se denna!.. )
 12. Ögonskuggor ( eller örv. smink. )
 13. SMYCKEN- halsband, armband, ringar, örhängen- you name it!..=P
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se