Onsdag- Byebye bönder.

Hej.


Har precis kollat klart på det allra sista avsnittet av "Bonde söker fru- 2007 "
Visst blomstrade kärleken hos vissa av bönderna, så sött. =)
Kommer faktiskt att sakna Fredrik i tvrutan på onsdagarna nu, haha- han är ju föör skön snubben.
Börjar nästan skratta bara jag tänker på honom....  

Ganska så kul dag i skolan idag.

Vid kvart över nio så samlades kamratstödjarna vid caféterian, jag följe med och så snart började julmusik stömma ur högtalarna och  snart började långdansen, fler & fler hakade på.
 Vi "dansade" genom hela skolan+ skolgården, vi var säkert 400 personer tillslut och vi avslutade dansen med att alla stod ute vid flaggstången och körde "raketen"  tillsammans, lite kul faktiskt,!. .=P

Sedan var det julbord idag också- lite gott- men man blir ju såå mätt, jag mår faktiskt illa av julmust och julmat...
Men men som jag brukar säga: Det är ju bara jul een gång om året.. ( Jag är nämligen extra snäll just nu...)
                             image122



Efter skolan så åkte jag in till stan med Coockie & compani.
Shoppade klart dom sista julklapparna- skönt att ha det gjort!.
Köpte även en röd tröja  till mig själv, som jag ska ha på julavslutningen/julafton.
Var grymt trött, som alltid när klockan passerat fyra nu för tiden...
Men vid halv sex så gick jag iaf till gymmet.
Sprang en halvtimme på löpbandet och styrketränade lite. Skönt, blev faktiskt lite piggare efteråt.

Åkte hem med mammsen och här hemma hade pappa gjort soppa.
Käkade soppa & mackor och sedan vid åtta så kom mormor hit och kollade på "Bonde söker fru." 
  
              image123
"Ja, ByeBye bönder & tack för den här tiden"
"- extra tack till Fredrik som har gett mig ett gott skratt  varje onsdag den här hösten."




Har förresten haft ganska så mycket otur idag.
Bl.a så tappade jag mobilen rakt i stengolvet i omklädningsrummet på gymmet.
Batteriluckan åkte av och "haspen" som gör så att den luckan sitter kvar gick sönder!..Det går inte att laga så
nu får jag hålla i luckan när jag ska prata i telefon.. Typiskt!..Men vi ska nog tejpa den med silvertejp ( Snyggt!..)

Har typ tappat allt jag ätit idag, fått betala extra för lite onödiga saker, tappat min vante
 ( gick tillbaka hela vägen som vi gått och hittade  tillslut vanten i en hörna utanför Kompaniet ..) 
Tur för det är iiiskallt idag- men solen har skinit också!...=))
Lite rimfrost/snö på backen också, julkänslan infinner sig med ens...

När vi dansade långdans så klämdes förresten min hand i en dörr också- gjorde ont!..Långdans är farligt!..


Nu så ska jag gå i duschen. 
Imorgon blir det "redovisning" med Islam.. Måste öva lite på det innan jag somnar..
Åh senare drar vi in till "mitt" gym ett helt gäng och tränar Body Pump, frivillig aktivitet med skolan då..

Sedan så ska jag hem till Sosso och byta julklappar o mysa med några brutts. =)


Hoppas ni har haft en bra dag!?...

          Puss&Kram.    Ha en trevlig kväll..=P

Kommentarer
Postat av: Olessia

svar: japp, jag går i media. Du då?

2007-12-19 @ 22:03:44
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Olessia

jag storm trivs. JÄTTE kul ;)

2007-12-19 @ 22:22:38
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: sara

nej vi ska inte vara hemma hos mig. Vi ska till Sofia;)

2007-12-19 @ 23:00:56
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Karin

ha en fin torsdag:)

2007-12-20 @ 10:15:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Julia

Haha! Ja fredrik är ju ett kapitel i sig, har nog aldrig skämts så mycket över någon förut, men det är ju rätt så skoj egentligen:D Kram

2007-12-20 @ 13:57:44
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Karin

nu tycker jag ju att gävle, hemma hos mig är "hemma", men "hemma" hos mamma och pappa är i söderhamn:) jag har haft en toppendag tack:)

2007-12-20 @ 15:36:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se