Onsdag- one day before Sankta Lucia...


                              
 
"haha, jag precis nu. Fortfarande iklädd träningskläderna o ja allmänt trött & skabbig, men whatever!?..^^, "


Hej. Allt bra med er!?..

Här är allt suveränt för en gångs skull!..
Mammsen min är hemma igen, de flesta julklapparna är inköpta och jag är nytränad och glad!..=)

Slutade vid halv ett idag
..hade ont i huvudet o så så jag skippade den sista, onödiga lektionen!.. *host*
Drog in till stan med Sara istället. Shoppade massa julisar. Känns riktigt skönt att ha det mesta fixat!..

Efter ca: två timmars intensivt shoppande så gick vi och fikade på Holmgrens conditori. Köpte baouta-mackor, goda sådana!..
Jag köpte en julvörtsmacka med köttbullar & rödbetssallad - Sjukt god & julig.
Åh så köpte vi varm choklad med- lyx!..=)

Sen kom Hilda dit med och Sara gick med henne och jag gick till gymmet!.
Vid halv fem så dansade jag & Emma streetfunk- sjukt kul nu när man kan koregrafin lite bättre!..=)
'
Åkte hem med mammsen sen, kul att träffa henne igen!..

Nu så ska jag käka mat!.  Vid åtta så ska ja kolla lite på "Bonde söker fru", hihi.
Åh vid nio är det Top Model final, Hoppas att Margarita vinner men tror att Hawa vinner!.. Vem tror / tycker du?!..=)


Ha en jätteskön kväll!..

Imorgon har jag sovmorgon till kvart över nio- because it´s Lucia imon, mysigt och ja, underhållande!..
Man får sig alltid ett gott skratt kan jag lova.. *elakt men sant!..* ; )

                            KramHej/ Josse ♥



Kommentarer
Postat av: L I S A

Hmm...sovmorgon jag också, men sen blir det två egna Luciatåg ;)

2007-12-13 @ 08:26:24
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: sanna

ha en mysig lucia :)

2007-12-13 @ 10:28:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

detsamma =)

2007-12-13 @ 14:58:23
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Karin

tack:) ha en mysig dag!

2007-12-13 @ 15:41:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se