Onsdag-skola,träning & "snabb"mat..

Ja ungefär så har dagen sett ut ( sammanfattningsvis..)
Smått jobbig men hyfsat kort skoldag.
Slutade vid fem över två. Tog bussen direkt till gymmet.
Sprang på löpbandet, styrketränade lite & träffade min personlige tränare
(var inne på hennes kontor i max 2 min.., skulle bara checka av att allt var OK..)
Vid fyra kom Emma , hade vart i stan o julklappsshoppat ( bl.a till mej!..=P)
Sen vid halv fem gick vi på ett svettigt men gud så roligt+ lite svårt Arobic Funk pass..
Kände mig lite borta ibland med de kommer nog gå bättre nästa gångt !.
Riktigt kul var det iallafall!!.. =)

Åkte hem med mamma
vid halv sex, sen kom vi på att vi var sjukt hungriga, pappsen skulle inte komma hem idag och ja vi blev sugna på Donken helt enkelt.. Så sagt och gjort.
Var gutt, efter hård träning osv, bara det att vi fick vänta närmare 15 min på våra chicken nuggets,
-Vaddå SNABBmat?!...

Nu så ska jag gå i duschen, sedan blir det nog lite gluttande på
"Bonde söker fru" =P

Sen får det bli övning till debatten imorgon, usch känns inte som att det kommer gå så jättebra direkt!...; /
Åh så ska hela klassen+ min lärare sitta där, anteckna och bedöma.. BLÄ!:.=(
Bäst att man kan något alltså, bäst att man kan försvara sin grej
 ( Emot djurförsök.) 


Kvällarna är ALLDELES för korta enligt min mening  åh framför datorn så springer ju verkligen tiden iväg!!.

 Bäst o dra,
Ha en bra kväll



                   PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se