The last Sunday...

Mhmm. Låter det inte liite sorgligt så säg!?.... Snart är 2007 slut, gone forever...

Men ett nytt fräscht år, med nya tag & nya upplevelser står ju framför en, perfekt om man vill "börja om" och bli en bättre människa, lämna 2007 och allt som hände då bakom sig..

Innan året är slut så hade jag iallafall bestämt att alla julklappar skulle vara utdelade.. 
Det var dom tyvärr inte förra året...
Jag och mina vänner Emma & Karin har inte hunnit träffas för att byta julisar- men året är inte slut än
- Så idag ska vi träffas och byta julklappar o mysa.
Annars skulle det ju bli som att vi bytte julklappar till nästa års jul ( låångt i förväg ) åh så får de ju inte va!..=P


Så om en och en halvtimme ungefär så ska jag åka in till Emma..Åker in med mammsen.. 
Ska slå in hennes julis från mej och Karin (!) , berättar senare vad vi gav..
Åh så ska jag "hoppa" i duschen innan också.

Hoppas att ni får en bra dag, ta vara på den näst sista dagen för året!...

Förresten så måste jag bara säga att solen tittade fram bakom molnen, precis nu!...

The Last Sundag with Sun-  Yey, wonderful, isn´t it!? =D


Jättelänge sedan solen sken, åh så skiner den på årets sista "sun"dag...
Jag tror att det finns en mening...
För jag tror att det finns en mening med ALLT!...



                       Kramisar ♥


             image180

                         Jag i mitten tillsammans med mina puddningar Emma & Kakan.



Kommentarer
Postat av: sara

förresten, du missar väl inte a walk to rememer nu den 2 eller var det 3 ?;D älskar dig bajb

2007-12-30 @ 19:32:53
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se