Tisdag- mongodag

HejHej!

Mongodag idag, ja, dagen har verkligen  varit mongo. Inge kul alls. Emma var sjuk ( stort minus! )
Sedan gick Sara & Hilda hem senare.. ( också stort minus! ) 
Åh så var alla typ tjuriga & allmänt trötta, jag också. Märks att folket är slitet nu efter en låång termin!...

Men på fredag då smäller det- då säger jag byebye till skolan ett bra tag framöver- jag kommer inte att börja gråta om man säger så.

Är så sjuukt trött på alla omogna människor som spelar någon dom inte är bara för att dom är så jävla osäkra på sig själva. Dom får mig att vilja spy, alla fjortisar "wannabe-blattar" osv-
Allstå jag önskar verkligen att alla kunde växa upp och mogna!..Så mycket bättre man skulle trivas då. Man försöker att inte bry sig men det är jättesvårt när man är runt omkring dom dagarna i enda.
Man hoppas iallafall att dom inser en dag att det inte håller att hålla på som dom gör- att dom bara är små omogna  ungar som inte har något liv eller en enskild individ.
Tänk vad dom kommer skratta åt sig själva när dom blir vuxna och tänker tillbaka på vilka små töntar dom var!..
Haha, jag längtar till den dagen. Då ni inser.

Wellwell, detta blev ett tråkigt & segt inlägg men det kanske beror på att hela dagen har varit tråkigt & seg.
Men jag ber om ursäkt, är bara så trött på allt & alla just nu, känns nog bättre snart.
När man får lov och slipper skolan, allt omoget people osv..

Nu så ska jag slänga mig i sängen o kolla på filmen " Just like heaven "  som jag har lånat av Maja.


Hoppas din dag har varit bättre än min?!..

Våga vara unik! /

                - Puss & Kram.  J


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Jo. min dag har varit görbra:D Kram

2007-12-18 @ 17:26:25
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Karin

mm man SKA vara unik och man ÄR unik

2007-12-18 @ 17:45:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se