Torsdag - Lusselelle,lusselelle 11 nääätter före jul...

Hej hopp & Glad Lucia till er alla!..=)

Hoppas ni har haft en bra dag!?
Min dag har varit sådär, känner mig så sjuukt stressad.. 
Så mycket som ska göras, så lite tid!!..
Lärarna får aldrig nog, ger oss bara mer och mer... och betygen sätts i helgen..*suck* orkar inte mer nu!.
Men snart är allt över- för ett tag iallafall!... 
Under julen ska jag  bara slappa,slöa & trycka  i mig en massa julmat o shit!.
Jag ska skita i om jag är nyttig eller ej, skita i alla  läxor och dylik press.
Under julen ska ingen få styra över mig och vad jag ska göra..Jag Längtar..

Kort skoldag idag - kollade luciatåg, hade svenska , idrott och franska.

        image97


Har ni tittat på något luciatåg på tv:n/live idag då !? 
Luciatåg är väl ganska så vackra ändå?
Kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan jag gick luciatåget i kyrkan med konfan... Hmm...Men som alla säger:
tiden går fortare och fortare för varje år som går..Det är banne mig sant!



             Ha en trevlig kväll !  =)
 
                       Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

ja imorse kollade vi:) tiidgt

2007-12-13 @ 19:41:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se