Torsdag- Skakiga muskler.

Hej hopp,  hoppas eran dag har vart på topp!?.
Min har varit fin, ljus & grann som gredelin.

( Övar mig inför julklappsrimmen om ni undrar...) ;P


Skön dag, höll i egen lektion tillsammans med fyra andra om "Islam i Sverige"
 Det gick rätt bra.
Sedan var det mat ( rester från julbordet bl.a.. En salig röra.. ) Sen så drog vi in till stan.  
Saea & jag gick in på gymmet en timme innan "Body Pumpen" började.
Jag visade runt henne lite och så fick hon prova massagesängen och sådär.
Sedan gick/sprang  vi lite på löpbandet också. =)
Ni skulle sett va kul det var när alla fjortisar skulle prova på att gå på ett löpband för första gången sen...

Vid tjugo i två ungefär så började vårt  "Bodypump-pass"  , för en gångs skull kände jag mig inte underlägsen.
Men träningskvärk kommer man nog ha gott om imorgon, kan jag ju gissa..Mina muskler är helt skakiga.
Kommer nog inte vara ensam heller..

Jag, Sara & Lisa åkte hem med Saras mamma. Kom nyss hem.
Nu så ska jag ta en välbehövlig dusch sedan ska jag slå in några julklappar och senare så drar jag hem till Sosso och så ska vi ha lite " lillejul " , byta julklappar, kolla på film o sådär. Kanske Shrek 3 ?.. =P

Imorgon börjar vi vid halv 11, eller var det 11 !?
( Kommer inte ihåg, måste kolla upp det!..)
Sedan har vi bara avslutning i kyrkan, betygsutdelning och lite annat..
Åh sen har man Juuulooov- Underbart!.=))


   Ha en fortsatt trevlig dag!.. =) 

              Kramiis ♥

      image124

Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu
- 20:e December- det enda som fattas är lite snö...

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!

2007-12-20 @ 16:28:03
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Karin

fin bild:)

2007-12-20 @ 17:17:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

fin bild
Ha en fin kväll!

2007-12-20 @ 19:23:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se