life is craazy..

Hej sitter och kollar på Baby mind reader, heelt fucking galet!:. vet inte om man sak tro på skiten!? ô.O

Nu började dt iaf igen efter pausen, måste ju se hur det går för den ensamstående 19-åriga  mamman och hennes oroliga lilla dotter!... Will be back soon!.



21:00


Supp tebax, viilket fint slut de blev då! Förusägbart? Njaa. inte alls.. ^^-


Inatt sov jag och sara i tält på min trädgård då da.. Asnajs, en riktig sommartradition ju!!,,,


Vi låg mest o snackade , a lot, var fasen helt hes när vi skulle sova sen vid typ 1,2 tiden.. ô.O haaha..

Vaknade lite då o då på natten, mkt konstiga ljud... Vaknade av några fittmoppar som ja sa då när ja var sådär halvvaken...xD



Mhmm, sen så vaknade inte vi ( JAG) riktigt förrens klockan 12!..: )



Ganska hot i tältet då om man säger så....  Käka frulle i uterummet, kollade på tv o plockade ihop tältet sen så blåste vi upp poolringarna med supergrejs o så la vi oss i poolen ett tag, ASSGUTT. doppade mej med ju!..:) första doppet i poolen för i år ( OMG!..)   Badade igår i havet också, först tog vi mopparna till Enerevet, satt ute på bryggan o fikade asmys!:. Sen så vvar vi hemma ett tag o sen åkte ja på Saras moppe till Rafshagen , så badade vi där, mkt sköönt!.;)


Åkte ju till Skåne i tisdags , till Munka-Ljungby utanför Ängelholm nära Helsingborg , till sysslingarna Elin,Maja & Joel o så deras mamma Lovisa o Bo rättare sagt!.. Sa ju ngt om det igår ja.. ;D men men, Liseberg var som sagt MYCKET skoj, kan det vara annat? var där tills de stängde klockan 11 ju, :) Ska lägga in lite bilder på bdb snaart!.. Därifrån, blev inte så många men några!...

Åkte hem i torsdags då.. Hämtade mormor hos hennes brossa i Långaskog utanför Älmhult, käkade rådjur o blåbärspaj där innan vi åkte hemmåt ( EJ TILLSAMMANS! >.<)    Senare på kvällen var jag ute o sprang slingan, sen så cyklade jag o mamma några kilometer med och på en åker får vi syn på ett sött rådjur ( åh tänk att det var en sån sötnos vi åt ida sa mamma åh ja ville bara spy!... ; / ;( 


I Fredags var det Kalmar marknad och jag åkte in med mamma , hämtade Emmsan på vägen o så gick vi på stan då, mycket treevligt!:. Köpte en hel del på rean faktiskt,  Ett par kilklacksskor för 39 kr (!) På Kapphal , inte världssnygga men helt OK!, Åh så köpte jag en aaaasfin kortärmad kavaj där lr kavaj o kavaj, men typ!.. för 150 då!.. Kostat 400 annars, vit&svart rutig!:.   På H&M köpte jag en vit&svart mönstrad kortärmad tröja ( Blev mkt svartvitt kom ja på!..ô.O ) Den var ej på rean dock!.. Sen så köpte jag en aasfin ring på Wedins som passar till min konfirmationsring kostade 49 kr, ( ej äkta!..)  Åh så sist men inte minst köpte jag en jättefiin ljusgul klänning på Gina för hela ( håll i dej nu!:..) 49 kronor!:. Halleluja!....Kommer sitta helfint på Kretas stränder
säger ja bara!.... Om vi nu kommer dit!..  =(


HOPPAS, HOPPAS, VILL, VILL, MÅSTE,MÅSTE!!..


Hoppet lever... still..


Imon börjar mamma o pappa jobba igen då... Blir väl själv hemma imon då antar jag!...

Följde med mamma och mormor o plockade blåbär innan, blev kär i de blåa små söta sakerna, har aldrig tkr om dom innan!.. Herregud först sill sen té o så nu blåbär ( JAG BÖRJAR VISST BLI VUXEN!?...) ^^,



Mhm, nä nu ska ja dra på mej springarpjuxen innan de blir för mörkt & jag blir för trött!.. Ett varv i slingan, annars kmr ja inte kunna sova!.. Mammsen måste hänga med också, finns för mkt läskiga djur där ute!...;D



Ha de bäst! Vi hörs!  PYSSHEJ<3  /Moster Jurran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se