1:a November..



          image152
                Idag är det den första dagen på den sista höstmånaden..
                               Njut av dom sista tappra löven nu..sen blir ju allt så kalt & trist..


                                     =)


God morgon.


Blev väckt av en tjurig mamma innan klockan var nio, gaaah ja blev så sur. Jag vill ju sova ut någon jäkla dag på lovet, men antagligen får man inte det... Aja..Nu är jag uppe så.. Kommer inte kunna somna om nu.!.

Afro Power dansen igår var galet flummig & kul!. =D 

Idag så ska Madde & Theodor åka till Nybro o morfars grav o sådär med mormor så jag blir ensam hemma. Ska bli ganska så skönt faktiskt!.  Jag och Sara ska kanske träffas o ha lite "spa". Basta, lägga ansiktsmasker osv. Hoppas, precis vad jag behöver!!..

  Vad gör ni idag då? Mina mål för dagenär att ta det lugnt, ta hand om mig själv, (spa, kolla på DH m.m.) åh att räkna lite matte eller plugga litge biologi ( har Biologiprov på måndag - sepe att ha det första dagen efter lovet, men men.. Just to accept..

           Have a nice Thursday =)       ♥

                image154

Kommentarer
Postat av: missankre

HAHAHA låter bra:P

2007-11-01 @ 09:41:06
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: missankre

coola bildeR:)

2007-11-01 @ 09:56:31
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se