A day from hell?..

Hejhej
Jävla DAMPDAG,rent ut sagt!...
Var mest stirrig & virrig och ja allmänt snurrig.. Trött och inte på humör. Sista lektionen hade vi So-provet- Hinduismen. Fick plugga på typ alla lektioner idag.. Provet gick bra , men tog en aning lång tid. Jag satt tillsammans med några fler och skrev provet i nästan 1 och en halv timme!...
Holy moses, missade matten och allt. Har aldrig suttit och gjort ett prov så länge!... Blev rent av chockad när jag tittade på klockan.. Åh ont i huvudet hade jag och syrenivån i klassrummet var typ nere på 0.. Jättemånga hade ont i huvudet och var helt knallröda i facet.. Haha jag var helt sluuut efteråt!..
Prov är en pärs alltså!...=P


Efteråt så släpade jag mig iväg i regn/snörusket
( ÄCKLEVÄDER!!.. ) åh kaaaaaaaalllt som bara den!... till bussen, åkte in till gymmet. Vid halv fem så träffade jag min personliga tränare, gick igenom ett schema jag ska göra på gymmet.. Yey, äntligen får jag börja lyfta skrot!..Eller yey, jäkligt jobbigt.Men den som inte ger sig.. Det kommer ge resultat ju!..=)

Efter jag gått igenom passet en gång så låg jag ca 10 min i massagesängen sedan kom mammsen och hämtade mig... Snart så ska vi äta Spagetti & Köttfärssås, mumma!.. Är hungrig like hell.. De där makaronerna och köttbullarna jag petade i mig vid 11-tiden ger ingen vidare energi längre..;/


Senare får det bli lite franskaplugg och FRAMFÖR ALLT lite slappidapp.. Gärna framför tv:n, satte inte ens på tv:n igår!.. Näe jag måste få ta det lite lugnt, för usch och blä vilken krävande dag!.. Åh dessvärre kommer nästkommande måndagar x2 se likadana ut ( prov på måndagar.. x_x )

Har inte så mycket mer att berätta om denna måndag...


Hoppas ni har haft en bra dag!? =)


KRAM








Denna dikten är så jävla sann,så jävla bra..!..


Att vara stark är inte
Att aldrig falla
Att alltid veta
Att alltid kunna
Att vara stark är inte
Att alltid orka skratta
Att hoppa högst
eller vilja mest
Att vara stark är inte
Att lyfta tyngst
Att komma längst
eller att alltid lyckas
Att vara stark är
Att leva livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
Slå sig hårt
Och alltid komma igen
Att vara stark är
Att våga hoppas
när ens tro är som svagast
Att vara stark är
Att se ljus i mörkret
Och alltid kämpa
för att nå dit

Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm,ibland har vi alla någon dampdag. =) du är inte ensam iaf! =P hatar också detta pissväder. usch för snö och kyla!! ha en mysig kväll! =)

2007-11-26 @ 18:40:23
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Karin

tack ska försöka:)

2007-11-26 @ 21:40:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se