Besöksrekord...

Ja, jag har faktiskt haft besöksrekord här på bloggen idag. Hela 11 unika besökare har klickat sig in här!.
Inget att stoltsera med, jag vet.. Men med tanke på att jag inte lagt ner den minsta energi på att göra reklam för min blogg så är detta ändå ett stort framseg från mina ordinarie 2,3 besökare.., oh ja!. =P
 
              Fortsätt i dessa taker, så blir jag jätteglaad! =) 


Åh för att "fira detta" så bjuder jag på en hel drös härliga sommarbilder, 
För visst kan man behöva piggas upp med bilder från varma, sköna stunder nu i dessa kalla vintertider? !...

           image204
 Vi börjar där sommaren började- på riktigt. Den glada-Skolavslutningsdagen...=)
                                                             
                                               
 
                                                                                                                           

                                                                                                          

                                         Dagen efter skolavslutningen åkte jag & Sara till Sthlm.


                                        Där hälsade vi på min älskade lille systerson.i 1 vecka
 
                                          -I Borgholm -


        Åh så till sommarens höjdpunkt- Kreta.
I samma veva började ja blogga..


           yeah , helsnýgg efter en dag på beachen..

           på en helfin restaurang..

          image217

              Åh saknar att gå längs stranden på kvällarna, sjukt mycket..

                     



                                                          
 
 Jag & mammsen, sista kvällen/natten.. Klockan var närmare tolv innan vi åt,
          vi skulle ju passa på att shoppa upp de sista euron!..=P


               image224

       Åååh Sakna,sakna. Detta var den sista gången jag badade i havet & låg o gassade på stranden, detta år!...

                                                

                                                  

                                                              Ge mig hudfärgen tillbaka!...


                                    
              Utsikt från bussen till flygplatsen,  vackert-men knappast ofarligt, låg bilar där överallt i stupet ;s


                     image231

Avslutar med några favoritpics sedan sommaren 2006, som i ärlighetens namn var mkt bättre!..
                             Från Kreta- Till Turkiet...

                     image232

                     image233
                    
                    image234
                    image235
                



                         
                           image236
       Åh med denna bilden så önskar jag dej nu en riktigt trevlig & ruggig vinter!.. 
                                 




                                                                          God natt! ^^, ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Svår fråga... men jag tror nog endå att jag skulle säga djurliv, och det är ju mycket billigare också;

jag ändrade till 15 nu ;D

2007-11-20 @ 16:15:12
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se