Busungen. 7 månader idag!.

Heej där!.. Är hemma från skolan idag, har faktiskt väldigt ont i ryggen forfarande, imorse var det värre.
 Jag skyller på mammas säng...
Men aja vad utstår man inte för att få umgås med sina närmaste & käraste?
 ( Sis´& Theo som har bott i mitt rum i snart 2 veckor..)
Näe jag hoppar t.o.m över en skoldag för att få umgås med älsklingarna...
 ( okeej jag skulle nog ha överlevt den här dagen i skolan men...) Bäst o vila ryggen ju!.. Plus att denna dagen kändes hyfsat meningslös tack vare att den mest består av Apt = stimmigt,snackigt & ingen nytta gjord...(oftast)   So/Sv med vikarie= snackigt,stimmigt, ingen nytta gjord..( nästan alltid!..) Idrott
( skulle jag ändå inte kunna vara med på tack vare ryggen ) och så franska som skulle betyda muntlig redovisning för min del, som ja inte hunnit öva på... Well,well.
Låter det kanske som att jag har dåligt samvete och detta bara är bra undanflykter för att jag bara
"inte pallade skolan idag"    ?  Så är det inte!..
För min syster & min systerson bor i Stockholm, långt,långt här ifrån.
Åh när dom är här sista dagen vill jag passa på att umgås, o när man har en undanflykt, varför inte ta den?!..Åh jag har ju faktiskt vääldigt ont i ryggen och missar ju som sagt inget viktigt i skolan!.. Man får vara lite "busig" ibland, för jag är ju alltid så ordentlig, skötsam  och "perfekt" annars! =P

Senare blir det lite packning för min del, drar ju ändå till Stockholm imon, så skoj!..=)


..

                       Ska käka lite lunch nu med syrran & lilla Busungen  som btw blev 7 månader igår!. =D,

                     image197
                                 Bubben öppnar paket från mormor. =P

                    image198
                            Dagen till ära firade vi med tacos, fast "födelsedags"barnet fick nöja sig med gröt.=P
 
                                                              Vi hörs later!            PUSS&HEJ  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se