En Hinduisk afton..-.-

Att behöva plugga på en lördag, det måste väl vara allas dröm va?...
Näj fy fan, hatar det, men måste!...
So-prov på måndag, Hinduismen... Massa svåra ord och obegripliga traditioner man ska kunna utantill..

Aja lika bra att sätta igång,orkar inte stressplugga imorgonkväll, som det annars ofta blir!...

Kom iväg en liten runda till stan innan ja,provade ett antal jeans på BikBok & H&M, hade lite tidspress och hittade inte dom där jeansen som verkligen hade "Det".. Men en vit, vanlig långärmad tröja fick följa med ifrån affären iaf, min förra har krymt i tvätten och ja , sådana basplagg behövs ju alltid!...
Endast 49 kronor också, greaty!..

Mamma släppte av mig vid Läckeby affären,
så köpte jag mig nya  Cosmopolitan och en Twix
( som får bli min muta till att plugga, att när jag pluggat en timme så får jag läsa tidningen,äta twixen eller så vidare.. )
Äsch får nog bli något i stil med
10 min plugg,10 min cosmo, 10 min plugg,10 min cosmo istället.. , Ni fattar va!?..^^,

                                  image30
Ett nytt oläst nummer av Cosmopolitan, alltid trevligt!.


Så vad gör jag här!?.. Bäst att dra och sätta igång!..   Vid halv tio har ja tänkt kolla på "Familjen är värre" , behöver verkligen titta på en sjuk komedi ... Vad gör ni denna lördagskväll?!  =)

                   PUSS&HEJ , ha en trevlig kväll- med eller utan plugg!...-.- 

                                image31





P.S. Glömde kanske berätta att min bästa mamma köpte nya Harry Potter boken till mig igår?..
Har inte börjat läsa den än, vet knappt om jag vågar, sista boken ju...
Har ni läst den , är den bra !? (utan att avslöja något!!!)


Kommentarer
Postat av: Sara

oh,då såg våran kväll ganska lika ut då. Läsa tidning,äta choklad,plugga och kolla på familjen är värre^^ ahham blev inte så mycketplugg dessvärre,men det får jag ta igen idag ;) puss älskar dig gull

2007-11-25 @ 10:19:58
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se