Fräsch Frippa + massa svett = lycka.

Heej! =)    Vaknade vid halv 12 idag helt chockad blev jag när ja tittade på klockan.. Well,well var väl
 välbehövligt antar jag!..

Steg upp käka frulle, duschade och satt en liten runda vid datorn. Åkte in till stan med Madde, Toffe & Theo vid tjugo över ett ungefär.   Skulle träffa Karin utanför H&M vid klockan två, men Toffe ( brossan ) var tvungen att åka runt jobbet för att lämna ngra papper så ja kom typ tjugo över...DUMMA BROR!. Då stod såklart inte Karin där, men ist så fick jag syn på Emma inne på H&M, ! Så ja sket i Karin;) o hoppade på Emma bakifrån istället!.,^^,
Närå ja sket inte i henne , ja hade tänkt gå ut igen men som tur var så kom hon snart in på H&M..

Emma gick till Baronen o ja o Karin gick upp på Bikbok , Kakan provade lite jeans sen så gick jag i förväg o tog ut pengar o gick till frisörsalongen Movement o frågade om dom hade någon klipptid typ nu. Åh de hade dom, en kvart fick ja vänta. karin kom o vi gick till Åhléns sålänge. Där inne träffade vi på Emma igen!...

Sen följde dom med mig in till frissan. Emma gick efter typ 10 min för hon skulle till NC o träna.
Men Karin satt o tittade på hela tiden. Åh gud vad bra det blev, är helnöjd. Nog för att det var en av dom dyraste frisörerna i stan men jag var "desperat" och ville klippa mig hos en riktigt bra frisör den här gången så ja det var lugnt värt dom 370 kr jag fick lägga ut!..Frisören var jätteduktig och noggrann.
Känns så grymt skönt att ha nyklippt, fräscht hår alltså!.. =)


                                      image161

Så fort ja klippts färdigt splittrades ja o kakan o så hämtade jag träningsväskan i bilen sen så gick jag o Madde till NC.. Tränade först en halvtimmes Core ( Emma var också med ) Sen så fick Madde lite "spa-time" med bastu och massagesäng medans jag och Emma gick på en timmes Step-up. FY faaaabian vad jobbigt & svettigt, men kul!..

Gaah ,Älskar att träna!!!.. =DD 
 På måndag får jag förhoppningsvis årskortet!, Yey. SKA utnyttjas till fullo ( åtminstone 2-3 ggr i veckan!..)
                        
                      image139 image139





Welliwell. Väl hemma så var maten snart klar, mormor var här och Theodor var uppe på övervåningen o hoppade i hoppegungan, så jäkla go!. :D Sen käkade vi kycklingpaj, smaskigt!
'
 Åh nu så äre IDOL som gäller, Kärlekstema idag, så najs!.. Åh självaste Karl Petter från Bonde söker fru ska uppträda ikväll har jag hört, spännande! ... =) Hoppas Sam åker ut ikväll också!...
      
           Hoppas ni får en trevlig Fredagskväll!

                    PUSS&KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se