Fredag,med en smak av Thailand..

Hej, äntligen heeelg. I och försig har veckan gått väldiigt fort!..
Men skönt det ju!...
Skoldagen gick jättefort. Först idrott, Handledningen var inställd så vi hade en timme och 10 min på oss att göra oss i ordning. Jag, Emma & Hilda duschade & bastade. Asskönt!... Sedan så hade vi slöjd, gick över till syslöjden idag och började på en gosig plyschoverall till Theoo, kommer nog bli fin..=P
Sen vare bara mat (kycklingsnitzel & ris.) Åh Engelska kvar. På Engelskan kollade vi på första halvan av "Outsiders" som vi har läst innan ( ja har bara läst till kapitel 3 så måste göra de i helgen!...; / ) Åh ja sen vare över!.. Ganska slapp dag ändå!...Mycket slapp dag!....

Åh nu så sitter jag då på pappis firma, ska städa här, vilket jag inte har gjort på tre veckor så de är skitigt som bara den här nu!..( haha, nejdå mamma har fått sköta de ist för mej!...=P )   Vid halv fem så har jag tänkt  att gå på ett Core-pass på NC, bara halvtimme så jaa blir lite lagom!... Men nu så ska jag först äta lite thaimat,mumma.

Skulle verkligen vilja åka iväg till varma,vackra,soliga,underbara Thailand, bara lämna blöta,gråa,trista,kalla Sverige...Men jag får nog nöja mig med thaimat o drömmar ett tag till... Men en dag så ska jag dit, oh ja!...

                                                             Pussss&Kraam- ♥ / JB


                                                          image193

Kommentarer
Postat av: Sara

du som så många gånger har sagt att du aldrig skulle vilja åka till Thailand...?!;P

2007-11-17 @ 21:39:13
Postat av: Josse

Sara: Meen., jag har aldrig sagt att jag inte vill åka till Thailand, De ja har menat är att jag inte skulle vilja åka till de ställerna i Thailand som blev drabbade av Tsunamin, skulle bara tänka på vad som hänt där o så...
Men du vet, Thailand é stort!! =P

2007-11-17 @ 23:37:28
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se