Godnatt&hej- för mej denna första torsdag i november..

Nämen sitter jag här igen? Jojamänsan, men lovar att jag inte har suttit här hela dagen
        - fast ja ganska så mycket...måste jag nog erkänna...
Har endast lämnat huset två ggr idag kom jag nyss på. Först vid halv 3 tiden när jag gick ut för att
hämta posten ( i morgonrock )
och sedan för typ en timme sedan när jag gick ut till bilen för att hämta min puderborste i handsfacket i bilen... Sen har det mest blivit Desperate Housewives-tittande då. Heelt beroendeframkallande!.

Skyndade mig att klä på mig, dra upp persiennerna och bädda sängen innan mamma, sis', brossan & Theo kom hem- runt halv 5 tiden...    Bra härligt med lov du! =)..
Att bara få slappa i sin ensamhet  o göra ingenting kan vara bland det skönaste som finns!...  


Men imorgon blir det andra bullar ändå. Ska förmodligen hänga med madde o theo in till stan och kanske gå o klippa mig någonstans? Får se, välbehövligt iallafall, även fast jag vill ha låångt,låångt hår o de som har växt ut under sommaren kommer väl att klippas av nu!?.. Men men.. Vid halv 5 så ska jag o Madde iaf till NC o träna en halvtimmes Core- ska bli kuul! Ska basta o de efter också!.. =)

På tal om kul saker så har jag sminkat Madde här ikväll. Blev så tjusigt så, o mycket annorlunda att se syrran i så mycket smink, eller mycket jag tyckte det var ganska lagom fast sis' tkr att hon nästan ser ut som en h*ra ; (

Avgör själv, liite överdrev jag kanske- men kul var det o resten av familjen tkr att hon blev assnygg!!.. =)

                          

                 image157
            
                     Älskar min syster
!. Trots våra olikheter och allt så har systra mi
                           alltid varit min största idol & trygghet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se