Life will change..?

Helluuu.
 Sry att jag inte bloggade något igår, men hann ärligt talat inte!.  Slutade skolan vid tjugo över tre, tog bussen in till stan, satt ute på en bänk o käka min youghurt ja köpt på netto, sedan gick ja in till NC, bytte om och sedan vid halv fem så skulle ja då träffa "den personlige coachen" eller vad man ska säga. Åsa hette hon iaf.
Var bara där inne ca 10 min för hon tyckte att jag skulle fortsätta att gå på dom olika passen osådär, eftersom jag trivs med det , innan jag börjar ute i gymmet.. Aja ,fick boka upp en ny tid om 3 veckor!..
 
Sedan så gick ja o la mig i massagesängen i tjugo min. Sköönt. Sedan sprang ja på löpbandet i ca 20,25 min sedan vid tjugo i 6 så gick jag på ett RPM-pass. Cyklingen i takt till musik för att vara mer exakt..
."Ride the Calorie killer" står det på reklamen för passet.. Ganska så passande må ja nog säga, herrejävlar vad jobbigt det var, blev svettig så in i helvete!.. Men grymt skönt efteråt såklart ju!.. =)

Vid 10 i sju ungefär så hämtades ja upp av syrran o Theo som vart hos en kompis till Madde.

Sen käkade vi o så var det ju dags för tv:n. Först Ugly Betty som jag egentligen aldrig sett men jag kunde ändå inte låta bli att tycka att det var ett hemskt sorgligt avsnitt, inte så att jag börja böla men syrran som följer de blev minsann lite tårögd så räknar med att det var ett upprivande avsnitt... Åh sen Desperate Housewives direkt efter då, ett väldigt annorlunda och soorgligt avsnitt där med ju!.. Usch gillar de inte!...=( Men Susans & Mikes bröllop var ju för vacker iaf!..Äntligen fick dom gifta sig!..=) 
 Längtar till nästa vecka, så man får se hur de går med alla tragedier. ..

Så länge så får jag nöja mig med gamla glada DH-avsnitt på dvd ju! =P

 Denna dagen har varit ganska så seg & jobbig.. Men aja man gör ju det bästa av situationerna, vad skulle man vara utan allt roligt folk runtomkring? Näe utan dom skulle man inte stå ut!...

Är hemma själv nu, skönt att få ha de lite tyst omkring sig, skoldagarna sliter ju ganska så mycket på hörseln,?..
Åh Theodors gallskrik & gälla skratt gör väl inte saken bättre! ^^, Näe nu ska ja inte klaga på lilla Theobubben, solstrålen nr. 1 som lyser upp vår gråa,kalla vardag, extremt mycket!..


  Just det, har ju sedan en tid tillbaka bestämt med Emma att vi skulle gå på Sandra den här fredagen, men så frågar Madde mig denna morgonen om ja möjligtvis skulle kunna tänka mig att åka med till Stockholm över helgen, dom lovar nämligen snöstorm/oväder på fredag o varken M eller någon annan vill att hon ska köra själv med en liten bebis i bilen då. Så jaaa, kan man säga nej till något sådant? Näe ja får nog ta o ställa upp här va, med gläädje! Kanske hittar jag mig ett par snygga vinterkängor eller något annat på köpet!?..^^-´


Åker hem med Silverlinjen ( buss ) på söndag då, trevligt, längde sedan ja var i Sthlm nu!, =)

Jaojao,
nu så ska jag ta mig ännu en chokladmuffins, älskar muffins och speciellt Maddes Chokladmufins, hon bakade dom igår, åh mm dom är ju såååå goda!!.. Har redan ätit två sedan jag kom hem, men ååh man får väl passa på medans inga är hemma..Nu när jag tränar regelbundet så får jag väl unna mig lite extra också!..Right?

  Åh så är dom ju sååå oemotståndliga......

        Skvallra inte!...;P

             
                  
                               
                                                                   image174


                       Ikväll blire först "Bonde Söker Fru", wonderful^^, Åh sedan "Top Model Sthlm" då.

Lite franskacheck o pianoövning kan ja kanske klämma in med?... Åh kaanske en chokladmuffins, fammåt kvällen.

                      ^_^


                          Nu blire ett DH avsnitt & lite slappidapp innan folket kommer hem!...

                      Ha det så braaa! ? Puss&Kraaam, gå inte o bli laaam xP






"Ibland och bara Ibland, så önskar jag att jag vorre någon annan, helt annorlunda..modigare, starkare,socialare,lyckligare,vackrare..the list goes on, men jag undestryker, bara IBLAND!.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se