Morning-swing.

Godmorgon- har varit vaken i ungefär en timme nu. Sovit gott inatt, sovit uuut- mycket välbehövligt! Blivit lite för lite sömn för min del den senaste tiden... Sena kvällar,tidiga mornar-min melodi..Min ohälsosamma melodi.

Aja,Idol igår-  K A T A S T R O F att Daniel åkte ut-
trodde verkligen att han skulle vinna eller åt minstone komma till final!..
Bajs på svenska folket, Andreas skulle ju åkt ut, vad fasen gör han kvar!?.. Måste vara för att folk gillar hans "ödmjuka" stil osv... Jaja, kommer nog gå bra för Daniel iallafall, han är ju en solklar stjärna & entertainer!..=P
                                       
                                                  image26

Så, lördag. Vad ska dagen ha att erbjuda?
Jag tror starkt på att det blir en runda in till stan, vill kolla ( och helst köpa ) jeans.
Hoppas,hoppas jag hittar dom perfekta stuprören nu, som jag inte visar halva röven i ( like my old ones...)
Känner att det börjar bli lite kallt att gå runt i strumpbyxor, vilket jag gör så gott som varje dag..
( trivs bättre i det än i jeans men kanske beror lite på att jag inte har några favoritjeans..)

Welliwell, hoppas denna dagen bjuder på några smarriga inköp,som sagt!...=)

Vad gör ni denna sista lördag i November
 ( sjuuukt vad fort månaderna går, snart December,snart 2008, ffs! ) 
  
 Vet ni vad?. Solen sprack precis igenom ett moln här utanför fönstret, gud vad mycket ljusare och härligare allt känns, bara sådär. Det känns som att jag vaknar igen!..Efter en lååång period av grått&trötthet...
Underbart-länge leve solen!...



                  Ska dra i duschen nu, ha en skön dag!.
                                       Puss&Kram  / Josse ♥

            image28
  
Saknar min älskade lilla systerson- Theodor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se