Never enough...

Förlåt, men jag har inte energi nog att orka. Det måste vara något litet fel på mig!...


Började dagen på Gymnasten i Kalmar, förrutom att jag ramlade brutalt två gånger och är allmänt sugig på sådant där med volter o shit så var det hyfsat kul! =P
Okej det roligaste var nog när jag snubblade, första gången själv mitt uppe i en mening alla bara " Ooj, var tog hon vägen!? " Asgarv... Sedan nästa gång när vi precis sprungit iväg mot "skumgummihavet" , först ramlade Hilda sedan ramlade jag över henne. Haha, fasen vad vi skrattade alltså!...
Men det där golvet är verkligen jättefarligt!.. ô.O Åh så blir det ju inte bättre för att jag är världens klumpigaste också!....  Aja.., Om någon hade filmat det hela lovar jag att det hade blivit tittarsuccé på You Tube eller kanske på Americas Funniest homevideos... =P

Sedan tillbaka till skolan, köpte skumtomtar & en klementin på netto innan det var dags för syslöjd.. Sedan mat , "hyvlad grisröv" med potäter o lingonsås stod p menyn. ( såsen var det enda som var gott!..) och så en Engelska lektion. Eller lektion o lektion , kollade klart på "Outsider" filmen.. åh käkade godis... Kunde bara lämna in frågorna tom kapitel fyra, glömde ju frågorna igår o Hilda hade bara svarat till kapitel fyra.. Aja det löser sej!...

Kort dag, som i helhet har varit ganska så crapig faktiskt. Trött,trött och åter trött.. Uttråkad, vill att det ska hända något, men ingen verkar ha tid.. vet inte om jag vill ha tid med någon heller,men ändå, så trött så trött så önskar bara folk kunde förstå...

Ässssch, bajs då!.. Idol  osv ikväll iallafall,... Får se om det blir en runda in till stan imorgon?...
      
Nu så har jag lovat mamma att städa här hemma innan hon kommer hem fick "ledigt" från jobbet på jobbet, skulle städa här hemma istället... Så, back to work, ingen rast ingen ro!.. :(  

                                 
  Så här kul har jag när jag städar, oh yes, dammsugaren är min bästa vän!...xP

                                  
          Hoppas ni har haft en bra dag!, Vad ser du mest fram emot denna helg?. =)
 
                                                                  Kramkram ♥


                love.or.not ?

                          image22
   Ibland känner jag mig verkligen " all alone " eller kanske "all confused" passar bättre?......                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se