Repris-söndag

Hej hopp.
 
Nu så ska jag kolla på reprisen av Top Model Sthlm som jag helt glömde bort i onsdags.
Har sedan jag skrev sist lämnat huset för ett tag, hör & häpna. Tog mig ända till Ö-landet ( Öland ) faktiskt!..
Blev en runda på Ö&B, åh jag var så jääkla snygg!..
Hör bara:
Mina vinröda mjukisbyxor, en svart ful gammal tröja, döskalle skor och strumpor med katten Jansson på och över detta min fina höst/vinterkappa och så en vit söt basker till,åh helt osminkad och allt
HAHA fy fan vad jag såg ut.. Aja orkade inte bry mig..
Åh, den enda "kändisen" jag mötte var bara en mattant från skolan... xP

Väl hemma har jag faktiskt räknat lite matte med lite klagande o ett jävla tålamod ( eller tvärtom..) ^^,
Har matteprov på onsdag så ja ,kände mig tvungen... 
 
            Ska gå och kolla på Top Model nu då, =P 



                        Ha en fortsatt skön slöndagskväll Puss&Kram / Josse 

                                    
                                             image202

                          Vem tycker ni ska vinna svenska Top Model 2007 ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se