Sista dagen på lovet..

är det idag ja, sorgligt!... Har lite smått ångest för att jag inte har räknat ifatt matten eller pluggat så mycket biologi som ja borde ha gjort!.. Crap. Men men vill ju bara koppla bort skolan på loven juuu!...

Wellwell, lite ska bli gjort idag!., Prov imon ffs!..:(

Vaknade vid tjugo i 11 idag, precis när ja skulle gå upp så upptäckte jag att Theoponken låg bredvid o sov, = )

Har sedan dess suttit vid datorn ( förvånande?! ) käkat frulle, fullkornsflingor med lättyoughurt vilda bär & en banan i.  Druckit vatten o tagit mina tabletter, sedan så har jag duschat o nu så ska ja snart klä på mig , sminka mig , fixa håret och dricka en kopp grönt té.  Åh måla naglarna får jag inte glömma!.. :P

Klockan tjugo i tre är det repris av Depsperate Housewives, får jag inte missa!.. Fast tyvärr så måste jag skippa dom sista 5, 10 min för vid fyra ska vi nämligen vara hos kusin Pierre på kalas!.. Ska bli trevlans faktiskt.! =)


              Näje nu måste jag dra ♥
                    
                                  Puss&Hej, Hoppas du får en superskön S(l)öndag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se