Cookie....



                           Äter jag på just nu åh Cookie var jag med nyss.. fyndigt va!...; )


                 image126

 Ja Cookie är då alltså ett smeknamn på min kära vän Karin!..Som följde med hem hit en runda efter skolan.
Åt lite mellis, läste tidningar, snacka o kollade på några favvoavsnitt från oc.. Myys..

Cookie gick hem för snart en timme sen. Åh sedan dess har jag käkat morotsplättor o en varm cookie. Mumms.
Åh suttit lite vid datorn såklart... 

  
Var en bra dag i skolan idag!.. Oh yes!.. De mesta flöt på, det hjälper verkligen att tänka posivtivt!.. Jag och dom flesta runt om kring var glada o goa.. Åh solen sken!:. Mm ljuva höst..! 

   Resten av denna tisdagskväll kommer bestå av lite matteplugg, en dusch och vid 9 börjar ....*trumvirvel*
           
                                       Desperate Houswives,  Veckans höjdpunkt, tv-mässigt!!..  : )

             Näe nu måste jag ägna mig åt lite viktigare saker...

                                            
Hur har din tisdag varit!?...

       Hörs imon!.. Puss./ Josefiine.


                                
image127
                                         Jag idag tjugo över 8 på morgonen... * skönt med sovmorgon!...*


                                 image128
     
                                                  haha- jag ser småtrött/rolig ut mej jaja.. Är ingen morgonmänniska!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se