En tripp to tha city..








                                
image133

Hej hopp!.


Vaknade med solen i ögonen idag vid halv 12 ungefär. Några mumlande svar till mamma som kommit in o dragit upp persiennerna för att få mig att vakna till liv. Lite frågor hit o dit om dittan och dattan, som vanligt svarar man -mm, nää..aa.. Utan att veta riktigt vad man svarar på. Iaf , min första riktiga mening var- Whaaat, är klockan SÅ mycket.. Eller var det kanske- Åååh skiner solen idag!..
Haha ,typiska nyvaken kommentarer...
Nu så ska jag och Mammsi in en runda till stan. Solen skiner ju som sagt, underbart!.
Solen lyser på väggen där termometern sitter och den visar hela 15 grader(!).. : )

Lagerhous öppnade igår i Kalmar så det blir förmodligen en sväng in där också. Trevligt!
Hoppas på att hitta mig ett par vinterkängor/stövlar också!.

Fick förresten en låång randig gråsvart oversizetröja som ja spanade in, provade o blev förälskad i för några veckor sedan. Men mamma tyckte att jag inte behövde den osv.. Fast mamma är ju en liten lurifax hon för typ två dagar senare hade hon gått o köpt den, åh igår fick jag den!. Blev glaad!. Asmys och skön!

Nä nu så drar vi ! Hörs senare, återkommer kanske med mina köp!.. ( förhoppningsvis!.)

Have a nice Saturdaaay ♥

Puss/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se