Hej efterlängtade lov...

Ja för idag är det ju egentligen den första dagen på Höstlovet ju!..

Steg upp vid halv tio idag, fast på vissa av våra klockor stod klockan på halv elva... Jag, Madde & Theo har varit ensamma hemma hela dagen.. Har käkat frulle, slappat, Madde duschade medans Theo sov och jag spelade The Sims för ovanlighetens skull!.. Long time ago...
Spelar i Stollywood där ja gör en massa kändisfamiljer, nu senast familjen Jolié-Pitt, askuul! ^^.

TheoPheo-plutten är så himla go, igår vid middagen satt han och tittade och skrattade åt mig heela måltiden igenom- jag gjorde inte ens nått, bara log lite mot honom. Han släppte mig aldrig med blicken o skrattade så han kiknade. Tillslut satt vi alla o asgarvade!... HAHA.. Älsklingen.... :' )   ♥



Snart så ska vi åka in till staden. Gå en liten runda i affärerna och kanske ta en fika. Klockan fem så kommer "mormor" in efter jobbet o tar med sig Theo hem så ska jag och Madde gå på ett  Body Pump pass på Nordic Club , där ja kanske ska börja träna snart...
Ska bli kul!.. =)


 Imorgon så åker vi- inklusive Sara till Ullared.
Är alltid kul i- shoppolisternas paradis!
Omöjligt att komma där i från utan några klipp! Mhm, är shooppingsugen, som bara den !!.. =)


 Så imorgon blir det upp vid halv 6 ungefär, Jippi- måste lägga oss tidigt ikväll också.. Men men får de väl vara värt ! =)

 Nu så har lillbubben precis käkat o nu är de min & Maddes tur att äta lite luch. Vi ska göra oss Havregrynsgröt- som jag konstigt nog aldrig har ätit i hela mitt liv!!... Lite tack vare att det är bland det värsta mamma vet..
 
Jaop, Tänk om jag har gått miste om nått som jag tkr är jättegott- snart vet vi!.. ^^. 


               Ha en jättebra dag!.. ♥ Puss & Kram / Josse

Kommentarer
Postat av: Missankre

hur går de med datan nu rA?

puss

2007-10-29 @ 18:37:30
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se