positiva prussiluskan..

...kan man inte kalla mig för just nu iallafall.. Fan att jag ska se allt så negativt, jag brukar ju vara en positiv person som inte klagar i onödan.. Men just nu känns det som att det bara är för mycket.. I skolan, hemma, för mkt tankar, rädsla för framtiden.- Min kropp håller på att säga Stopp...

Usch,usch,usch. Plugg hela helgen, har inte känts som en riktig helg... Tack gode gud ( om du nu finns ) att det är Höslov nästa vecka, jag vet ärligt talat inte om min kropp hade stått ut en skolvecka till!...

Näe okej denna måndagen sög men imorgon är det sovmorgon och jag kommer komma tillbaka till skolan Piggare och gladare än på länge!. Så säger vi!.. Vad fasen vorre livet utan skolan egentligen!.. Åh jag älskar ju skolan och Sara, Vilken ängel, åh min mamma- aldrig jobbig eller tjatig, Min älskade mamma!..
Åh vad allt är underbart!..

Nu så ska ja ut o gå en snabb promenad ( bara för att ladda batterierna och få bättre samvete!.. ) Tjo Tjim / Från och med nu. -Positiva Prussiluskan

Förrutom att jag ska vara posivtivare den här veckan så ska jag dessutom inte röra en enda godisbit förräns det är Fredag.. Har nämligen blivit lite väl mycket av det goda den senaste tiden, inte för att jag vill gå ner i vikt eller något men jag känner mig så ofräsch & onyttig när ja har svullat i mig osv..


Muntlig redfovisning om Miljön imorn..



Wish me Good Luck! Så önskar jag dig lycka till med allt du tar för dig den här veckan!..=)
Jag behöver peppning..! När allt kändes som hopplösast idag gick de så långt att jag var tvungen att ringa till mamma och be henne säga något som kunde pigga upp mig eller få mig på bättre humör..

Hon sa något i stil med att jag var bäst, att allt skulle gå bra och att hon Älskade mig!.. ^-^


Ibland är allt såå svårt, så jobbigt att stå ut med allt...Men inte nu längre, för jag är en POSITIV människa!. Vet att allt går mkt lättare då!..
Vi människor klagar för mycket så bli en Positiv människa du också!..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se