Sara&Josse make the sun shining!..

Kom nyss hem från en häärlig tripp till Revsudden, åkte med Saras supermoppe, fikade på bryggan, gick till campingen, fotade o flummade runt lite. MYCKET trevligt och mysigt! Först var det mulen men efter vi varit där en timme sprack solen igenom och den skiner fortfarande för fullt!.. Vackra, härliga höstdag tillsammans med Sara. Det kan bara inte bli bättre!!. Nu så är hon hemma och äter sen så ska vi förmodligen träffas igen. Maybe nana över?.


Här kommer bilder från vår lilla utflykt på vackra revsudden.

image104

Här satt vi o fikade. Drack varm choklad med grädde åh åt kanelbullar o kex. :P


image118

Varm choklad med sprutgrädde utomhus när det är så där lagom kallt- bland det bästa som finns.





image105

Där längst till höger satt jag och Sara o grillade korv för sissodär en o en halv månad sen..
Bilder där ifrån hittar du här och på bilddagboken JosBfine från tidigare under kategorin "mitt liv"
Som ni kan se är himlen fortfarande grågrågrå, eller vit som sara tyckte.. Avgör själv!...

image106

Sen fick vi för oss att hoppa lite, Sara hoppade högt!..

image107

Åh jag kunde jag också, men jag fick ta i med hela kroppen för att komma så högt. ( därav minen )..


image108

Vi hoppade så högt så vi kom långt över trädtopparna, ja till och med över molnen, där uppe var himlen blå, underbart blå.. Åh guud ja ville stanna där....


image109

Men tyvärr, får jag väl säga så hamnade vi snart nere på den i och för sig ganska trygga marken igen, ett hopp tar slut så fort, men tänds snart på nytt?.. Äsch det var iallafall precis som att vi gjorde en spricka i molnet , sprickan blev större och snart syntes den blåa himlen ända ner till jorden, solens strålar ankom!...
( vår förtjäns, javisst!.. )


image110

Titta så vackert det blir så fort solen tittar fram. Här har solen inte nått hela viken än ,
men nästan halva.

image111



image112



image113
Vissa träd är fortfarande gröna, sommaren har inte lämnat oss helt?..


image114

Sara på sin fina moppsi som jag fick åka på. Sara bjöd på klementin!.. : )

image115

Åh ja ville ha lite kul med min klementin som för övrigt blev den första klementinen i år för min del!


image116

Men det blev visst lite för "kul" så min klementin gick sönder!..Jag kastade nämligen upp den i luften för att ta kort på den "i rörelse" men så missade jag att ta emot den så den föll ner i backen, gång på gång...
Fast den halvan som klarade sig var riktigt delicious, jag har saknat klementiner!..
Något kort på den i rörelse blev det tyvärr inte heller... Men men...

image117

Så nyladdade med en liten c-vitamins bomb lämnade vi då Revsudden, med klemtinskal på marken som enda spår efter två smågalna 15-åriga flickor som just befunnit sig på stället..

Byebye vackra place, syns snart igen!.. Wrooooooom-------> hemma i Läckeby , Välkomskomitéen bestod av både mamma, pappa & lilla mormor... Åh nu så luktar jag härligt av avgaser....


Ha en trevlig lördagskväll! Kramkram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se