Saturday-

                         image148

Heej. =)          Har hänt en hel del sedan jag skrev sist...

En vanlig fredag i skolan förrutom att vi var på någon föreläsning om "banverket" och hade Eng.prov då...
Engelskaprovet gick sådäär... Så jäkla stressad men men.. Får iallafall G ju..:P
 Skrev en uppsats om Sara & Theo =)        Efter provet åkte  då ja in till stan tillsammans med Sara, Emma & Karin som vi frågade på morgonen om hon ville följa med.
Ville hon såklart men hon trodde bara att det skulle bli en vanlig runda på stan, kanske med en fika..
Men tji fick hon... Först gick vi o kollade i lite olika affärer o sådär sen så sa vi att vi skulle träffa Maja
( karins tvillingsyrra ) Lisa, Sanna & Tati vid klockan tre. Så blev det o några sekunder senare så "våldtog" vi tvillingarna med ögonbindlar för ögonen.. Dom blev chockade... Åh så fick vi leda dom genom stan till
" målet/överraskningen" då ,  Dom fick en hel del blickar på sig kan man ju säga!.. Åh Karin var svår att leda men men tillslut var vi framme vid Thai Silk, ja sprang o hämtade min o Saras present i bilen hos mamma och sedan så ledde vi in dom- Där inne avslöjades ju hemligheten pga doften och bindlarna togs av. Surprise.!^^-
Dom blev glada och överraskade, dom hade inte haft den blekaste aning.. Så krängde vi en massa Kina/Thai food o hade de allmänt trevligt..... Mätta blev vi...  Sen var det på med bindlarna igen och så gick vi till bussen, på väg till bussstationen gick vi igenm lite affärer, åkte rulltrappa o hiss o sådär...

Åkte till Lindsdals fridtidsgård där Saras mamma jobbar. Fick klättra på klättervägg och läskbackar. Småkul!..=)

Sen drog vi hem till Sara, käka frukt,  spelade dansmatta o lite.. Trevliiigt!.. :))  

Var hemma vid tio och vid elva kom Madde, Christian & Theodor hit!..  Käka räkmackor och drack té.. Somnade vid typ halv 1 , 1... Vaknade vid 8 av att Theodor låg på mig o sen kunde ja inte somna för att mormor stod o pratade med mamma o madde i hallen, högt... ( Hmpppff  >.< ) men somnade lyckligtvis om......Steg upp vid 10 sissodär.... Men har inte varit på bra humör.. Massa anledningar men skyller en hel del på att jag vaknade med den roliga veckan framför mig.. ( Jag påverkas verkligen av det.. ) Uschaa hatar det!.. Men men bara att försöka hålla humöret uppe så gott det går och hoppas humöret går uppåt snart, så retligt att ja alltid ska va tjurig när Madde o dom är här... Yeah not easy to be a teenager... 

Följde iaf med mamma, madde & theo till stan. Var på Giraffens köpcentrum där de var "Rosa lördagen" blev bl.a  bjuden på ett rosa lypsyl och Amerikanska pannkakor med sirap ( asnajs!!..) 

Efter så åkte vi till några bekanta i Smedby, fikade tårta o snackade.. Jag var som sagt inte på bra humör o osminkad o hela baletten men är ändå glad att jag följde med!... Så dagen fick en mening...


Ikväll kollar jag på " Ett monster till svärmor" eller " En prinsessas Dagbok 2 " ...Båda börjar nu vid nio..
En prinsessas dagbok 2 har jag sett ett antal ggr så de blir nog de andra alternativet!... :P

                     Ha en underbart mysig lördagskväll!.. =)    


                   Imorgon är det en ny dag..... / Josse♥


Passar självklart också på att säga: ETT STORT GRATTIS PÅ 15-årsdagen till mina älsklingstvillingar
             MAJA & KARIN!...    Åh säg gärna grattis till mej på min 15 och ett halvt års dag!.. ; D





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se